2011. április 7., csütörtök

4. fejezet

Némi sürgetés árán, de megszületett mára a következő rész. :D Ez most egy kicsit uncsibb lett, de majd beindulnak a dolgok... Jó olvasást!
Abellana


(
Kristen)

     
Vasárnap reggel a telefonom csörgésére ébredtem. A kijelzőn Nikki neve villogott.
      - Nikki... szia – nyögtem kómásan.
      - Mit keresett péntek este Ashley Greene a kocsidban? - kiabálta köszönés helyett.
      - Mivan?
      Azt sem tudtam hol vagyok, ezért hát elég nehezen értettem meg elsőre a két szavasnál hosszabb mondatokat és kérdéseket.
      - A bátyám csak most mondta, hogy mikor hazahoztál kiütve, Ashley is a kocsiban volt! Mondd, hogy csak rosszul látta! Tudtomon kívűl egy kocsiban utaztam vele??
      - Ööö, jah. Ott volt.
      - Minek? - kérdezte hisztérikusan.
      - Rossz passzban volt. Hazahoztam.
      - A ti házatokba?
      - Igen, a mi házunkba...
      - És utána mi volt? - követelte rögtön.
      - Hát... másnap reggel beszélgettünk. Szóba került egy-két dolog, aztán Ash azt mondta, hogy menjek velük szórakozni egy kicsit.
      - Velük? Szórakozni?? - ismételte mint egy papagáj.
      - Csend legyeeeeeen – nyögte mögöttem Ashley, és ezzel egy időben egy párna vágódott a hátamba.
      - Mi volt ez? - kérdezte Nikki még mindig egy-két oktávval hangosabban a normálisnál.
      - Izé... csak Ashley.
      - Mi a franc folyik ott? Mit keres nálad Ashley? Nem úgy volt, hogy ki nem állhatod őket?
      - Nikki...
      - Te kis álszent! - szakított félbe. - Panaszkodsz, hogy nem jössz el velem a buliba, mert utálod őket, aztán az este végén összeszeded Ashley-t és hirtelen a legjobb barátnője leszel! Mi van, te is csatlakoztál a szent egoistákhoz!?
      - Úristen, Nikki, vegyél már vissza! Ez csak így alakult, és ők nem is olyanok amilyennek hittem őket...
      Rob jutott eszembe. Rajta nem tudtam kiigazodni... a többiekkel elég jól elszórakoztunk, de közben ő egy szót sem szólt hozzám. Kint pedig elkezd simogatni... még most is égett a bőröm az érintésétől, ha visszagondoltam rá.
      - Csalódtam benned, Kristen...
      Mielőtt felelhettem volna, Nikki letette. Remek... összevesztem a legjobb barátnőmmel. A legrosszabb viszont az volt, hogy ha belegondoltam Nikki nézőpontjába, a dolgok tényleg ilyennek tűntek. Lehet, hogy igaza van? Lehet, hogy tényleg csak álszent vagyok és tudat alatt végig ezt akartam?
      - Hajnali tizenegykor erre kell ébrednem? - panaszkodott Ashley.
      - Csak úgy mondom, hogy az normális embereknél délelőtt.
      - Kristen, én nem egy normális ember vagyok. Hanem egy másnapos ember.
      Nem válaszoltam, inkább zombi üzemmódban elindultam lefelé a reggeli kávémért.
      - Baj van? - követett Ashley.
      - Semmi különös...
      - Na jó, mesélj inkább. Mi volt tegnap Robbal? - Szemeim tágra nyíltak.
      - Ezt meg hogy érted? Mi lett volna? - értetlenkedtem.
      - Kint a verandán. Kellan azt mondta megzavart benneteket – villogtatta meg huncut mosolyát.
      - Csodálom, hogy ennyi pia után emlékszel rá... Egyébként meg Kellan nem zavart meg semmit.
      Ashley röntgenszemekkel méregetett még egy darabig, de nem felelt. A vasárnap további része eseménytelenül telt el, de nem akartam szembenézni a hétfővel. Első tény: ha Nikki tudja, akkor a fél suli tudja. Második tény: Rob velem szembeni hangulatváltozásai megőrjítettek. És a harmadik tény: hosszú idő óta most először nem tudtam, hogy mire számítsak.
      Ennek megfelelően zéró kedvvel keltem fel másnap reggel. Nem vittem túlzásba a készülődést, ahogyan máskor sem. Úgy kanalaztam be a müzlimet is, hogy egyáltalán nem éreztem az ízét. Nem volt hangulatom ahhoz, hogy az egész suli arról beszéljen, hogy "csatlakoztam a bandához". Ahogy Ashley is mondta, nem volt semmilyen banda, vagy elit klub. Ők csak jó barátok voltak.
      Az iskolába menet végig azon gondolkodtam, hogy mennyi minden változott ezen a hétvégén. Zombikóros állapotomból egy hang rántott ki, mikor a parkolóban kiszálltam az autómból.
      - Hallom hatással volt rád a prédikációm – vigyorgott Tom. - Mégis rájöttél, hogy nem olyan borzasztóak?
      - Pff, honnan tudod máris?
      - Pár ember beszéli... - felelte titokzatosan.
      - Hát ez remek – puffogtam rögtön. - Nem tehetek arról, hogy így alakult... most pedig mindenki azt hiszi, hogy egy álszent kis picsa vagyok.
      - Én nem hiszem.
      - Kösz, Tom, igazán aranyos vagy, de ezzel nem megyek sokra – mosolyogtam.
      - Mióta érdekel téged mások véleménye? Őket sem érdekli.
      - De én nem tartozom közéjük!
      - Óó, dehogynem...
      Ezt a beszélgetést inkább nem kívántam tovább folytatni, mielőtt túlságosan felmegy az agyvizem...
      - Na jó, most be kell mennem órára. Majd beszélünk, Tom – mondtam, majd faképnél hagytam.
      - Hahó csajszi – csapódott mellém Kellan miközben befelé mentem.
      - Szia...
      - Megkérdezném, hogy mitől vagy ilyen letört, de azt hiszem tudom. Kris, csak... hagyd az egészet. Velünk vagy – mosolygott rám. Nem tudtam nem visszamosolyogni.
      - Akkor is idegesít, hogy én vagyok a téma. Miért olyan nagy szám ez? Utálom ezt az iskolát – fakadtam ki, mire Kellan felnevetett. Nem túl messze tőlem láttam, ahogy Nikki szeme felvillan, mikor ránk néz.
      - Majd megbékél – mondta Kellan, követve a tekintetem.
      - Hát majd meglátjuk...
      Amikor a bejárathoz értünk, fura dolog történt. Rob dühösen vágtatott be pontosan előttem, mintha csak épp én dühítettem volna fel. Azt hiszem csodálatos napnak nézek elébe...

6 megjegyzés:

  1. nah hát ez szívás...szegény kris:( de mi baja volt a Robnak?? erre nagyon kíváncsi leszek. Van egy tippem, hogy féltékeny egy kicsit:D na de majd kiderül.
    puszi

    VálaszTörlés
  2. neeeee:( lemaradtam tegnap este a frissről:( egyszer nem ülök le a gép elé és ez történik:(
    de ma este a gép elött leszek:D ez nem akart ám célzás lenni arra hogy ma is nyugodtan írhatsz új részt mert én készenlétben leszek hogy komizzak:D:D nah jó abba hagyom:D
    nah szóval akkor a fejiről: sztem egyátalán nem volt unalmas. gondoltam hogy Niki nagyon mérges lesz. már csak arra vagyok kiváncsi hogy Robnak mi baja van!
    puszi

    VálaszTörlés
  3. szia hát nem tudom mi baja lehet robnak talán csak nem féltékeny??? szegény krisz én a helyébe elvittem volna nikit a buliba és semmi baj nem lenne de hát nem lehet mindig happy minden azt szoktá kimondani az élet nem mindig habos torta várom a kövit siess vele puszi.

    VálaszTörlés
  4. Szia,
    Szegény Kris, sajnálom, hogy összeveszett Nikkivel. Remélem ki fognak békülni! Azért az nagyon érdekel, hogy mi baja volt Robnak.
    Siess a frissel!
    puszi:X:X:X

    VálaszTörlés
  5. Jajj, NE már!!
    Ez a Rob.... :D
    Uhhh, de várom a folytatást!!
    Bár már picit alábbhagyott a lelkesedésem, mert már csak egy van hátra mára... Viszont mostantól jobban odafigyelek! :D
    Gratulálok, ismét!
    P:Kitti

    VálaszTörlés
  6. Nem hiszem el!! Elmegy?? meg Nem tetszik?? :(
    Ki az aki ilyeneket jelölget be??
    Nem is értem!!! Én IMÁDOM!!! És már nem először olvasom az elejétől!!! mindenkinek ajánlom!! Kitti :D

    VálaszTörlés