2011. április 20., szerda

8. fejezet

Itt van, megérkezett a következő rész :D Ez most elég béna lett, de ennyi telt ki most tőlem. Nagyon köszönöm a véleményeket az előző részhez, remélem ehhez is sok komit várhatok ;) Jó olvasást!
Abellana


(
Kristen)

     
Be kellett, hogy valljam, csütörtök reggel szinte már reménykedtem abban, hogy Rob megint értem jön. És nem okozott csalódást. Ezúttal csengetett, és mikor ajtót nyitottam neki, akaratlanul is mosoly kúszott az arcomra.
      - Ugye nem gond? - kérdezte szexi mosollyal az arcán. Én meg csak olvadoztam.
      - Hát ha muszáj... - feleltem közönyösen, de ő is tudta, hogy csak viccből teszem. Attól tartottam, hogy hamarosan arra is rájön, hogy belezúgtam... és akkor nem lesz visszaút.
      Mikor kinyitotta nekem a kocsiajtót, elnevettem magam, nem tehettem róla, egyszerűen szörnyen aranyos volt.
      - Mi az? - kérdezte.
      - A korodbeli fiúk nem ilyen illedelmesek – feleltem.
      - Ez csak egy a számos remek tulajdonságom közül – kacsintott rám, majd egy apró csókot nyomott a nyakam oldalára. Ettől egy apró csalódott sóhaj tört ki belőlem, mert arra vágytam, hogy az ajkait ízlelhessem. De nem adom meg neki azt az örömöt, hogy én kezdeményezek...
      Amint elindultunk, olyan volt, mintha csak a tegnapi nap folytatódott volna. Mostmár sokkal felszabadultabb voltam Robbal, a nap folyamán amikor csak tudtunk, hosszasan beszélgettünk és viccelődtünk. Olyan volt, mintha régóta barátok lennénk, azzal a különbséggel, hogy... nem csak barátként akartam őt.
      Miközben Rob délután hazafelé vitt, azon gondolkoztam, hogy miért is ne adjak neki egy esélyt. Tudtam róla, hogy milyen jófej és még kedves is, arról nem is beszélve hogy ő az álompasi. De olyan sokáig bele voltam süppedve az én kis jelentéktelen szerepembe, hogy már semmiben sem voltam biztos.
      Annyira másfelé jártak a gondolataim, hogy alig vettem észre mikor Rob leállította az autót. Csak egy valami volt furcsa: az ő házuk előtt voltunk.
      - Mit keresünk itt? - kérdeztem ijedten.
      - Szeretném, ha bejönnél – nézett rám kedvesen egy pillanatra, majd kiszállt. Én még bepánikolva ültem bent a kocsiban, mikor kinyitotta az ajtót. Lehajolt, hogy közelebb kerüljön hozzám, majd egy csókot nyomott az arcomra.
      - Nyugi, Kris. Csak gyere be, nem harapok.
      Rob unszolásával végül kiszálltam, majd kézen fogott, és lassan a ház ajtaja felé sétáltunk. Igazából nem tudom miért, de borzasztóan izgultam. Amint beléptünk, egy hang szólt ki a konyhából.
      - Rob, te vagy... óh. Nem tudtam, hogy... nem vagy egyedül – lépett hozzánk egy csinos, középkorú szőke nő.
      - Igen, öhm... anya, ő itt egy barátom és osztálytársam, Kristen – hebegett Rob.
      - Oh! Szervusz, Kristen, Clare vagyok – nyújtott kezet Rob anyukája mosolygósan.
      - Jó napot, Clare – ráztam meg a kezét és közben nem tudtam nem visszamosolyogni.
      - Ugyan, sziázz csak nyugodtan – legyintett Clare, Rob pedig sietve véget vetett a bemutatkozásnak.
      - Na jó, most felmegyünk – mondta, majd újból megfogta a kezemet – amitől jóleső bizsergés futott rajtam végig – és felfelé húzott a lépcsőn.
      - Nem feltételez rólunk semmi rosszat az anyád? - kérdeztem közben.
      - Nem – felelte Rob egyszerűen, majd beléptünk a szobájába.
      - Miért hoztál ide, Rob?
      - Hogy meggyőzzelek. Arról, hogy együtt kéne lennünk.
      - Oké, győzz meg – forgattam a szemeimet, miközben lehuppantam Rob ágyára. Féltem attól, hogy túl hamar meg fog győzni. És én nem akartam fejest ugrani semmibe.
      - Figyelj, Kris... én egyszerűen nem bírtalak ma hazavinni. Nem akarok tőled elszakadni, egyfolytában csak te jársz a fejemben és az, hogy miért nem adsz nekem egy esélyt. Tudom, hogy időre van szükséged, de... egyszerűen megőrülök, még sosem éreztem ilyet.
      A szavai mintha csak az enyémek lettek volna. Hiszen én is folyton Robra gondoltam, és még én sem éreztem ilyet... sohasem.
      - Bár tudnám, hogy mitől tartom vissza magam... de ez nem ilyen egyszerű Rob, ez az egész még teljesen új nekem.
      - De igenis egyszerű! Kedvelsz engem, Kristen?
      - Igen, de...
      - Jól érzed magad velem?
      - Persze, de...
      - Csak barátként tekintesz rám? - tette fel az utolsó és egyben legfontosabb villámkérdést Rob. - Mondd meg őszintén, Kristen.
      - Tudod, hogy nem... - hajtottam le a fejem elpirulva, de Rob letérdelt elém, és tenyere közé fogta az arcomat.
      - Ilyen egyszerű az egész, Kris – suttogta.
      Mielőtt bármit is válaszolhattam volna, Rob felém hajolt, és nyelve gyengéd táncba kezdett az enyémmel. Köré fontam a karjaimat, és közben egyszerre nyögtünk bele az érzéki csókba. Rob egyik keze a nyakam oldalán pihent, a másik pedig az oldalamat simogatta.
      Az érvei a fejemben visszhangzottak. Hiszen tényleg kedveltem, jól éreztem magam vele, és... semmiképpen sem tekintettem rá csak barátként.

(Rob)

      Már sötétedett, mikor hazavittem Kristent. Még percekig ültünk a kocsiban, miután megérkeztünk, de végül én törtem meg a csendet.
      - Remélem megengeded, hogy holnap is eljöjjek.
      Kristen rám nézett majd elmosolyodott. És megint – mint minden pillanatban, mikor a tekintetünk összefonódott – elvarázsolt. Odavoltam érte.
      - Örülnék neki – felelte, majd lassan felém hajolt egy csókért, amit készségesen adtam meg neki. Habár ma még nem mondta ki konkrétan, hogy beadja a derekát, nem is ellenkezett. Tudtam, hogy már csak idő kérdése, és Kristen beleegyezik, hogy velem legyen. Mindemellett megértettem az ő indokait is, úgyhogy tisztában voltam vele, hogy ez tényleg nem egyszerű helyzet számára.
      - Holnap találkozunk – mondtam, miután elváltak ajkaink, majd még egy utolsó csókkal elköszöntünk, nekem pedig máris körvonalazódni kezdett egy terv a fejemben...

      Péntek reggel szinte kipattantam az ágyból. És ezúttal nemcsak a közeledő hétvége miatt. Gyorsan felöltöztem, aztán kinéztem a szobámból, attól tartva, hogy már valaki ébren van a házban, de úgy tűnt elsőnek keltem.
      Óvatosan – a lebukás veszélyétől tartva – kiosontam a házból, majd kocsiba ültem, hogy a gondolataimat elrabló lány felé igyekezzek, aki még nem is sejti, hogyan fog telni a mai napja...
      Még korán volt, mikor megérkeztem Kristenék házához, de ő valószínűleg már régóta ébren lehetett és hallotta ahogy a ház elé hajtok, ugyanis pár pillanat múlva megjelent az ajtóban.
      - Rob, te meg mit...
      Odasiettem hozzá és félbeszakítva a mondanivalóját, megcsókoltam.
      - Csak szállj be, és ne kérdezz semmit – utasítottam.
      - De a táskám...
      - Nem lesz rá szükséged.
      Kristen értetlen arckifejezéssel meredt rám, mintha elment volna az eszem. És ebben igaza is volt... hiszen ő maga vette el.
      - Ezt meg hogy érted? Hová megyünk?
      - Ma ellógunk.

10 megjegyzés:

  1. Szia,
    kíváncsian várom, hogy, mit fognak csinálni. Remélem egy szép helyre mennek. Nagyon tetszik ez a rész. Jó tudni, hogy - ha még egy történetben is de - még vannak úriemberek.
    siess a kövivel.

    u.i.: Képes voltál itt abbahagyni???
    u.u.i.: Rob nagyon cuki!!!
    puszi:X:X:X

    VálaszTörlés
  2. Méghogy béna!!??
    Hát, ezt a fejezetet nevezhetném mindennek, csak bénának NEM!!!!
    Én egyszerűen IMÁDTAM, és ezt nem csak a maira értem! :D
    Kíváncsi leszek, hogy sikerül majd egy olyan rész, amivel te is elégedett leszel!? :D
    Jah, és a jelek szerint Túl szigorú vagy magadhoz!! Egyáltalán nem értem, hogy miért! :D
    Tényleg Nagyon JÓ a történet!!
    Az egyetlen bajom talán csak az vele, hogy: számomra túl rövidek a fejezetek! :D Félre NE értsd!! Ez csak azért van, mert a kedvenceket napokig is tudnám olvasni, szünet nélkül!! :D
    szóval, nem is foglalom tovább a helyet, csak: GRATULÁLOK a mai részhez is!! :D
    Puszi: Kitti

    VálaszTörlés
  3. Annyira bírom ezt a csábító,szerelmes,elbűvölt Robot!Kris meg ahogy próbál ellenállni!Tüneményes páros!Kíváncsi vagyok,hogy mit talált ki Rob!
    szia Dona

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Egyáltalán nem lett béna. Sőt. Nagyon aranyosak voltak benne. Robnak jól áll ez a stílus, bár Kris lehetne engedékenyebb vele.
    Csak nem egy újabb meggyőző rohamot indít Rob Kris ellen?

    VálaszTörlés
  5. Szia...
    Áááá ez az Rob!!!
    Nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen terv fogalmazódott meg benne. :) Aj...:)
    Nem vagyok elfogult, de tényleg nem lett béna. Igaz egy kicsit rövidebb lett a megszokottól, de se baj.
    :)
    Szerintem is jobban áll Robnak ez a stílus...hogy nem adja fel.
    Habár Krist is meglehet érteni az ő szempontjából...de könyörgöm, ne kelljen Robnak olyan sokáig várni, hogy Kris igent mondjon neki. *boci szemek*

    Nem is jártatom tovább a számat...és a kezeimet...ha nem gond.:$)

    Nekem tetszett!!!!
    Kíváncsian várom a kövi fejit. :)

    Tsók<3

    Dóry

    VálaszTörlés
  6. Imádom őket!Rob nyomul,közben majd megőrül,Kris meg alig bírja visszafogni magát,hogy ne Rob karjaiban kössön ki!Érdekes lenne,ha hallanák egymás gondolatait!Siess kérlek!Nagyon kíváncsi vagyok,mivel akarja Rob elbűvölni Krist!
    csaó marie

    VálaszTörlés
  7. Egyáltalán nem lett béna ez a rész, nem tudom Te miért érzed úgy?
    Nekem nagyon tetszett, olyan jófej Rob, annyira aranyos:) Kris beadhatná végre a derekát:)
    Kíváncsi vagyok hová viszi Krist?
    Várom nagyon a folytatást, siess vele:)
    Puszi Judit

    VálaszTörlés
  8. Szia! Nagyon tetszik, már alig várom a kövit. Bárcsak mindennap olvashatnám!!!! Persze tudom h ez nem lehetséges,csak ugy kiszakadt belőlem.

    VálaszTörlés
  9. Béna!? Béna!? Szerintem ez a fejezet egyáltalán nem Béna! Fantasztikusan jó lett! Imádom!
    Kíváncsi vagyok Rob hová rabolja el Kris!
    Ez az Rob, csak így tovább! :P
    Siess a frissel!

    VálaszTörlés
  10. Let's go Rob!Nagyon bírom,amilyen édesen csábítóan nyomul Krisre!Ugye nem váratsz soká a következő fejivel?
    csaó Szofi

    VálaszTörlés