2011. április 11., hétfő

6. fejezet

Nah, ez most csak egy nagyon rövidke rész azok kedvéért akiknek már hiányuk volt. :D Jó olvasást!
Abellana


(
Kristen)

     
Muszáj volt felhívnom Ashley-t. Senki másnak nem tudtam volna jelenleg elmondani.
      - Szia – szólt bele a telefonba a sokadik csörgés után.
      - Szia Ash, kérnék egy szívességet... át tudnál jönni úgy kb... most?
      - Baj van? - aggódott rögtön.
      - Nem igazán. Csak szeretnék veled beszélni.
      Ashley fél óra múlva meg is érkezett, és akkor...
      - Rob ma délután megcsókolt – mondtam mikor már velem szemben ült. Leesett az álla, és percekig nem is találta utána.
      - Hogy...de...mikor...és...Rob...és...
      - Nekem mondod? Én is ledöbbentem. Mikor végeztem az óráimmal és már éppen beültem volna a kocsimba, odajött hozzám. Arról beszélt, hogy mi miért nem lettünk barátok, kicsit összekaptunk, aztán... arra eszméltem, hogy megcsókol.
      - És te... mit érzel? - kérdezte hezitálva, mintha nem lenne benne biztos, hogy feltegye-e a kérdést.
      - Nem tudom. Úgy értem, hogy ő Rob, akiről soha nem hittem, hogy közel kerülhetek hozzá. De mikor épp nem bunkózik velem akkor annyira... más. Valaki olyan, akit nagyon kedvelek.
      - És ő mondott még valamit?
      - Azt mondta, túlságosan is kedvel ahhoz, hogy barátként tekintsen rám.
      - És te ezek után még hezitálsz?? - csúszott Ashley hangja magasabbra.
      - Ez nem olyan könnyű! Kétlem, hogy ő bármit is akarna tőlem...
      - Eszednél vagy, Kristen? Azt mondta nagyon kedvel! Beszélned kell vele!
      Nem akartam belátni, de Ashley-nek igaza volt. Csak úgy deríthetem ki, hogy mit is akar pontosan Rob, ha beszélek vele.
      Egész kedden került engem, de a pillantását szinte egyfolytában magamon éreztem. Egyszerűen megőrjített ez a tudatlanság. Az ő módszerét használva akkor próbáltam vele beszélni, mikor délután megláttam a parkolóban.
      - Rob! Beszélhetnénk valamiről?
      - Ne is fáradj, Kristen... azt hiszem tudom mit akarsz mondani. Hogy a tegnapi ne ismétlődjön meg, és próbáljunk meg barátok lenni, és a többi...
      Tehát Rob ezt gondolja...? Hogy hiheti, hogy létezik olyan lány ebben az iskolában aki nincs oda érte?
      - Igazából nem ezt akartam mondani. Csak szeretném tudni, hogy tegnap miért...
      - Miért csókoltalak meg?
      - Igen... - feleltem elvörösödve.
      - Jajj, Kristen... - sóhajtott, miközben végigsimított forró arcomon. - Te azt hiszed, hogy nem kedvellek, pedig ha tudnád, hogy mennyire...
      - Rob! - szakítottam félbe. - Csak mondd meg, hogy mit szeretnél. Mert őszintén szólva fogalmam sincs és ebbe beleőrülök.
      Rob nem vesződött azzal, hogy szavakkal fejezze ki magát, arca – akárcsak tegnap – megint az enyémhez közeledett, de most pontosan tudtam, hogy mi fog történni, mintha csak lassítva történt volna az egész.
      Ajkai lágyan érintették az enyémeket, most nem úgy csókolt mint tegnap. Nem volt vad és heves, csak gyengéd. Arcom két oldalán voltak a kezei, míg az enyémek felcsúsztak a hátán és körbeölelték a nyakát.
      Most nem érdekelt, hogy nem tudok semmit, így akartam maradni örökre. Rob karjaiban, miközben így csókol...

(Rob)

      Megpróbáltam a lehetetlennél is közelebb húzni magamhoz. Érezni, ahogy Kristen hozzám simul, miközben nyelveink csodás táncot járnak... a legcsodálatosabb dolog volt. Nem érdekelt, hogy nem érzi ugyanazt, amit én, most csak a jelen számított, amíg itt van velem.
      Néhány csodás perc után kénytelen voltunk elválni, de nem engedtem, hogy eltávolodjon tőlem. Homlokomat az övének döntöttem, majd még pár apróbb csókot nyomtam az ajkaira.
      - Én... ezt szeretném. Mindig – feleltem a csók előtti kérdésére. Kristen elkerekedett szemekkel nézett rám.
      - De gondolom te... - kezdtem volna lemondani a reményről, de ekkor Kris ajkai az enyémek után kaptak.

7 megjegyzés:

  1. Juuuuuuuujjjj!!!
    Úgy IMÁDLAK Drága Abellanam, hogy fektetted ezt a részt!!! :D
    Ha most valaki látna, azt hihetné, hogy elment az eszem, mert úgy vigyorgok! :D
    IMÁDOM, IMÁDOM, ÉS még írhatnám ezt a szót reggelig!!!
    Annyira KÖSZI!!!! Sikerült megszépítened az estémet!! :D
    Puszi: Kitti

    VálaszTörlés
  2. Ez a két kis vágyódó szerelmes!És el sem merik hinni! De egyre közelebb kerülnek egymáshoz!Nagyon várom a kövit!
    szia Dona

    VálaszTörlés
  3. ajjj... ezt nem hiszem el:D ilyen fantasztikus részt kapunk én meg megint lemaradok róla:(:D ilyen a formám!:) de nagyon imádtam ezt a részt, szuper volt:)
    puszi

    VálaszTörlés
  4. Szia.
    Nagyon jó fejezet lett.
    Várom a folytatás.

    VálaszTörlés
  5. Imádom!! Szerintem Kris reakciójából Rob is rájön hogy az érzelmei viszonzásra találnak. :P
    Siess a folytatással!

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Bocsi, hogy az előzőhöz nem írtam...de csak most volt rá időm, hogy elolvassam az előző fejit. És...egyszerűen imádtam...nagyon jó!!!
    Remélem ezek után Kris nem kételkedik abban, hogy Rob csak szórakozni akar vele, hanem egy komoly kapcsolatot akar vele létesíteni...
    Várom a folytatást....
    Tsók<3
    Dóry(L)

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Nagyon jó lett :D Akár csak a többi de ez a best.
    Remélem most már minden egyenesbe jön és hogy összejönnek na meg hogy most lesz egy kicsi nyugi. Boldogságban szerelemben :D
    Remélem ma is kapunk frisst. Direkt korábban keltem reggel, hogy eltudjam olvasni. Este már nem volt erőm hozzá. És megérte korábban kelni :D Ide is leírom, hogy boldog szülinapot is utólag is :D
    Puszi: Emma

    VálaszTörlés