2011. május 19., csütörtök

15. fejezet

Siettem vele, úgyhogy... hát mondjátok meg ti, hogy milyen lett :D Jó olvasást ;)
Abellana


(
Kristen)

     
Szerda reggel kétségtelenül egy boldogságbuborékban lebegtem, én hülye persze azt hittem, ez egész nap tartani fog. Buta Kristen...
      A tegnap délután Robbal fantasztikus volt, azt hiszem ami köztünk történt, előrébb vitte a dolgainkat. Mintha a köztünk lévő apró feszültség kipukkadt volna. Mikor a suliba értük, rájöttem, hogy ez nem mindenkivel van így...
      Nikki fejben egész pro és kontra listát állított össze arról, hogy miért kéne (vagy nem kéne) összejönnie plátói szerelmet tápláló padtársával. Mint kiderült, Kellan nem biztos, hogy emlékszik a hétfő este minden részletére...
      És volt még egy furcsa dolog. Ashley... nevetett. Volt szín az arcán, újra törődött az öltözködéssel, és a napszemüveget is otthon hagyta. Többnyire Tom társaságában láttam, úgy tűnt, hogy jól érzik magukat, és ennek nagyon örültem. Talán van rá esély, hogy együtt legyenek, ha egyszer Tom ilyen jó hatással van rá...
      Ma is mind egy asztalnál ültünk ebédszünetben, és természetesen Ashley vidámsága is feltűnt mindenkinek.
      - Mi ez a hirtelen jókedv, Ash? - kérdezett rá Kellan a dologra. Ash mosolya egy picit elhalványult.
      - Hát, nem hiszem, hogy ti örülnétek a dolognak...
      Most mivan?? Ash arra céloz ezzel, hogy nem örülnénk neki és Tomnak? Ezen járt a fejem, de a következő szavaival rádöbbentem, hogy ő egyáltalán nem erre céloz...
      - Szóval, tegnap este Cam megkért, hogy találkozzunk – folytatta.
      - Mivan??? - kiáltott fel Jackson. - Nem volt neki elég a verés?
      A többiek is hasonlóan reagáltak, Ash pedig kínosan kerülte a tekintetünket.
      - Ugye nem mentél bele?? - kérdezte Rob vészjósló hangon.
      - Mindenki megérdemel még egy esélyt, nem??? - vágott vissza Ashley.
      - Nem az a szemétláda! Nem hiszem el, hogy képes voltál találkozni vele – morogta Rob.
      - Oké, tudjátok mit?? Jól esett, hogy próbáltatok segíteni, tényleg. De ez az én életem, tudom, hogy mit csinálok.
      - Én ebben nem vagyok biztos – mondtam.
      - Mondja ezt az, aki sznod idiótáknak gondolt minket...
      - Na jó, Ashley, ezt most fejezd be! - nézett rá szigorú pillantással Rob. Rosszul esett, hogy Ashley ilyenekkel dobálózik, neki pedig láthatóan az esett rosszul, hogy a legjobb barátja "ellene fordult".
      - Szóval mit akart Cam? - faggatta Kellan.
      - Bocsánatot kért – vonta meg a vállát Ash. - Azt mondta megbánta, és szeretné, ha jó lenne a kapcsolatunk...
      Ezekre a szavakra mind fájdalmasan felnyögtünk.
      - Szóóóval...? Megbocsátottál neki? - kérdezte Nikki.
      - Őszíntének tűnt – védekezett lehajtott fejjel Ashley. Mind döbbenten néztünk rá, de Tom pillantásában volt még valami. Fájdalom. Mind azt hittük – többek közt ő maga is -, hogy miatta lett Ash jobban. Miközben csak megint bedőlt Cam idiótaságának...
      - Talán tanulnod kellett volna a saját hibádból – vetette oda Tom, majd felállt az asztaltól. A szünet hátralévő részében nem beszéltünk.

(Kellan)

      Csak bámultam Őt. Fogalmam sincs mi ez. Sosem értettem egy srácnál sem ezt a csöpögős, nyálas dolgot amit ők szerelemnek hívnak. És mikor Robot is elkapta, azt hittem ez valami kibaszott fertőzés... hát, talán nem tévedtem.
      Nikki remek csajnak tűnt, mindenki örülne, ha megkaphatná. De mikor hétfőn bepiálva elcsattant egy csók, valami megváltozott. Ez a lány... vonzott. És nem abban a "meg akarom kapni egy éjszakára" értelemben. Minden nap órákig ültem mellette, és éreztem a szikrákat közöttünk. Hétfő óta arra a csókra gondolok...
      Még soha nem éreztem így.

(Rob)

      Nem tudtunk anélkül felosonni a szobámba, hogy anyám ne köszöntött volna mosolyogva minket. Még soha nem hoztam haza egy lányt sem, úgyhogy gondolom teljesen odavolt Kristenért. Bár ezt meg tudtam érteni...
      - Már nem tűnsz idegesnek Ashley miatt – állapította meg Kristen, mikor bementünk a szobába.
      - Mert nem is vagyok az. Igaza volt, az ő élete. Azt csinál amit akar, ő ilyen... megy a saját feje után.
      Kristen közvetlenül elém sétált, majd két tenyere közé fogta az arcomat. Óvatosan végigsimított az apró seben a szemem fölött.
      - Már alig látszik – mormolta. - Köszönöm, hogy ma megvédtél.
      - Ez természetes – feleltem magamhoz ölelve őt. - Ashley mostanában ki van fordulva magából, vannak ilyen időszakai, de azt nem engedem, hogy téged megbántson.
      Kristen elmosolyodott a szavaim hallatán, majd az ajkaimra hajolt egy csókért, amit boldogan adtam meg neki. Rögtön végigfutott rajtam a vágy iránta, de nem akartam letámadni. A tegnap délután fantasztikus volt, és tudni, hogy én lehettem az első, aki így okoz örömet Krisnek... a legjobb érzés.
      A csókunk egyre követelőzőbb lett, kezeim akaratlanul is a testén kalandoztak. Meglepődtem, mikor Kris ujjai az ingem legfelső gombját bontogatták. És itt nem hagyta abba...
      Valahogy eljutottunk az ágyig, ahol Kristen fölé gördültem, de hamarosan hagytam, hogy ő kerüljön fölém. Miután lekerült rólam az ingem, én sem lustálkodtam, ujjaim Kris blúzával kezdtek el babrálni. Éreztem rajta egy kis bizonytalanságot, ezért újra fölé kerekedtem.
      Végigcsókoltam a testét, miközben megszabadítottam a melltartójától. Apró érintésekkel és csókokkal kényeztettem a formás halmokat, és közben élvezettel hallgattam Kris nyöszörgését. Ajkaim a hasán haladtak lefelé, majd őrjítően lassan lehúztam a nadrágját. Azt akartam, hogy még jobban várja az extázist.
      Ahogy visszajutottam a bugyijához, félrehúztam az apró anyagot, és eltüntettem benne az egyik ujjamat. Kristen kéjes nyögése belehasított a szoba csendjébe, muszáj volt egy csókkal elfojtanom, mielőtt valaki olyan ront be, akinek nem kéne.
      Az ujjam ritmusosan mozgattam a bensőjében, nyelvünk pedig vad és szenvedélyes táncot járt eközben. Kristenen egyre jobban eluralkodott a kéj, teste vonaglott alattam, a csókunkból kihallatszottak apró nyüszítései, kezei egyre erősebben markolták a vállam. Az egyik pillanatban teste megrángott, számban éreztem a sikolyát, majd elernyedt alattam.      - Köszönöm – lihegte, miután a csókunk közben lehiggadt egy kicsit. És ezzel még nem volt vége...
      Kris megint fölém gördült, és közben újra vad csókban forrtunk össze. Ajkai apró csókokkal borították be a mellkasom, minden kis porcikám külön-külön rezdült meg az érintésére. Hihetetlen, hogy már most milyen hatással van rám...
      Egyik keze megtalálta a nadrágom gombját, kicsit bizonytalanul szabadított ki a mostanra már szűk farmerből. Az alsó is lekerült rólam, majd Kristen még egy csókot nyomott az ajkaimra, azután pedig...
      Sok lánnyal voltam már, de Kristen elképesztő hatással volt rám. Egy morgás tört ki a mellkasomból ahogy megérintett, majd a reakciómat látván megmozdult rajtam a keze. Kicsit határozatlan mozdulatokkal sodort az extázis felé, én pedig milliónyi érintéssel adam közben a tudtára, hogy nagyon is élvezem, amit velem művel.
      Nyelvünk újból forró táncot lejtett, Kristen pedig a kéj hevében egyre gyorsabban izgatott. Miközben kezeim a testén cikáztak, lecsapott rám az édes megsemmisülés, és kicsit talán erősen markoltam bele a combjába, de egyáltalán nem panaszkodott.
      Ezután lassú, szerelmes csókban egyesültünk, és sokáig simogattuk egymást az ágyon fekve. Szerettem, szerelmes voltam Kristenbe, ki akartam kiabálni a világba. A szavak megállíthatatlanul törtek föl belőlem.
      - Szeretlek, Kristen...

9 megjegyzés:

  1. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    Ezer wattos vigyor (mert ez virít a képemen, mióta elolvastam)!!!!! :D
    Jajj, de JÓ lett!!!! Totál olyanra sikerült, mint amit vártam!!!!
    Egyszerűen nem találom a szavakat...
    Nagyon tetszett az is, hogy Rob végre kimondta azt, amit érez!! :D Remélem Kris is megteszi!!!!
    IMÁDOM a Történeted, és Gratulálok!!!! Fantasztikus lett!!! :D
    Bár engem már azzal lekenyereztél, hogy feltetted ma!!! :D
    Annyira Köszi!!!!! :D
    Szép volt!
    Puszillak: Kitti

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Tényleg siettél vele... és szerintem... fantasztikus lett! Mondjuk Ash naivsága eléggé kiábrándító. Ne érts félre, nem a töridre értettem, hanem a szereplőre.
    De a KHM rész... az csúcs szuper lett. Én egy kicsit azért félek attól, hogy Kris ezt nem fogja viszonozni.
    Siess a kövivel!!!
    puszi:X:X:X

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Tök jó és eseménydús fejezet lett!
    Ash naivsága tényleg kiábrándító de majd rájön hogy hibázott, meg szerintem nem kellett volna beszólnia Krisnek.
    Kellen szemszög is nagyon bejön, kíváncsi vagyok ki lép először a másik felé Nikki vagy Kellan.
    Hűha, a végén a Rob szemszög az valami fantasztikus lett. És Rob végreeeee kimondta! Remélem Kris viszonozni fogja a vallomást! :)
    Várom a kövit!

    VálaszTörlés
  4. Sziia! Nagyon jó lett! Mondjuk annak én nem örülök, hogy Ash megbocsájtott Cam-nek de mind1!
    A Rob és Kriszten rész pedig nagyon jóra sikeredett!!! Grat!
    Siess a kövivel!!

    Üdv: Minie95

    VálaszTörlés
  5. De imádom Krist és Robot!Hát lehet ennek a Robnak ellenállni?Őszinte,gyengéd,de ugyanakkor szenvedélyes,és az utolsó porcikájával is krist szereti....
    Asht már a múltkor se értettem,az összes barátja megpróbálta megkímélni Camtől,senkire nem hallgatott,a barátai mégis helyrerakták a srácot,és most Ash megint Cammel nyomul?Most még a pia se lehet mentsége...Remélem egyszer csak helyrebillen az agya,és végre észreveszi Tomot...
    csaó Dona

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szeretem ,amikor kedvenc szerelmes párunkról írsz!Rob szemszög,meg ha lehet,még szuperebb lett!Rob valóban imádja Krist!Ő még fel se fogja,mennyire!
    De azt hiszem,nagyon kíváncsi leszek a Nikki-Kellan kapcsolat alakulására is!Remélem róluk is írsz,nemcsak a gondolataikról!
    Ash meg csalódás:már az is,ahogy a barátai figyelmeztetése ellenére,igaz piásan,Cammel elment....Azért az ő hülyesége is benne volt,hogy Cam kihasználhatta.A barátai tényleg azonnal melléálltak,Cam megkapta a magáét,Ash meg tovább folytatja az elmebaját...teljesen tönkreteszi Tomot is,és még észre se veszi...
    Siess kérlek a kövivel is!Szeretem a törid!
    szia Marie

    VálaszTörlés
  7. Nem sül abból ki semmi rossz,ha sietsz,sőt!!!Mindannyiunk öröme,ha ilyen gyönyörűségeket kapunk....Robot nem lehet nem imádni!Fantasztikus,mennyire szereti Krist!És nagyon tetszik,ahogy egyre szenvedélyesebbek!Kris se tud ellenállni ennek a szerelmes Robnak!
    Érdekes lesz a Kellan-Nikki szál is!Asht nem értem!Ezek után képes megbocsátani Camnek?És megint nem hallgat a barátaira....
    hali Szofi

    VálaszTörlés
  8. Szia:D
    Most találtam rá a történetedre és nagyon tetszik :D a fejezet is fantasztikus volt mondjuk nem értem Asht de gondolom majd az ő helyzete is megoldódik:D
    Nagyon várom a kövit
    Netty

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Ismét nagyon alkottál. :)
    Nem értem Ash-t. Azok után, amit művelt vele Cam, hogy tud még egy esélyt adni neki. Kutyából nem lesz szalonna.
    Jó, hogy Kellenben is ébredezik vmi Nikki iránt. Csak lesz belőlük is vmi.
    Rob és Kris együttlétéhez nem fűzök semmit, nem is kell. Magáért beszélt az a rész. :) Azért várom Kris reakcióját Rob vallomására.

    VálaszTörlés