2011. május 28., szombat

17. fejezet

Íme egy jó kis nyálas, romantikus fejezet :D Habár rövidebb lett, mint szerettem volna, de remélem nincs harag ;) Jó olvasást...
Abellana


(
Kristen)

     
Este már elég jó kedvem volt. Örültem, hogy holnap végre lezárjuk ezt a borzalmas hetet, habár sejtettem, hogy itt még nincs vége a bonyodalmaknak...
      Gondolataimat a telefon csörgése zavarta meg. Még bele se szóltam, de Ashley máris pánikolva hadart:
      - Nem fogod elhinni, megcsókolt!! Csak úgy... bármilyen figyelmeztetés nélkül... és utána hozzám se szólt!!
      - Ömm.. szia neked is – köszöntem gúnyosan.
      - Hát nem érted, Kristen? Már semmiben sem vagyok biztos...
      - Na jó, tisztázzuk. Ki csókolt meg... és mi történt?
      - Ma suli után beszélni akartam Tommal. De teljesen bunkó volt, mintha... nem is tudom, mintha megbántottam volna valamivel. Azt mondta, hogy engem úgyse érdekelnek a gondjai, meg hogy nem értek semmit. Erre egyszer csak... megcsókolt. Én meg viszonoztam, és... basszus, Kris, most komolyan elvárja, hogy ebből értsek is valamit? - sóhajtott fel.
      - Háááát nem tudom, Ash... még csak ötleted sincs, hogy miért csókol meg egy srác és miért haragszik rád miután összefekszel a suli egyik izomagyújával...?
      Ashley nem válaszolt. Szinte hallottam, ahogy az agyában kattan valami.
      - Neeeem, az nem lehet.
      - Pedig szerintem lehet – feleltem mosolyogva.
      Ash enyhe sokkot kapott a felismeréstől, és még próbálta bizonygatni magának, hogy ez nem lehet igaz. Engem szinte már ki is hagyott a beszélgetésből, úgyhogy inkább letettem a telefont, és elmentem aludni...
      Reggel magamra sem ismerve rohantam lefelé a lépcsőn. A reggeleim fénypontja volt, mikor először láttam meg Robot, aki csakis rám vár. Mikor pedig meglát, egy mosoly terül szét az arcán. Néha el sem tudtam hinni, hogy ez tényleg velem történik.
      Mikor kiléptem az ajtón, megvillantotta féloldalas mosolyát, amitől mindig elolvadtam. Rögtön a nyakába vetettem magam és csókot követeltem, mire ő felnevetett.
      - Te is hiányoztál nekem bébi – felelte Rob a "kirohanásomra", még mindig nevetve.
      - Szeretlek – bukott ki belőlem hirtelen. Rob arca egy kicsit megkomolyodott, de még mindig mosolyogva végigsimított az arcomon, majd viszonozta a vallomást.
      - Én is szeretlek.
      Egy utolsó csók után elindultunk az iskolába. Mikor odaértünk, Nikki, Jackson és Ash a parkolóban beszélgettek és mi is csatlakoztunk hozzájuk.
      - Épp jókor – mondta Jackson – éppen Ashley szerelmi életét tárgyaltuk.
      - Áááh, szóval már ők is tudják – néztem Ashley-re. Nem hittem, hogy a fiúknak is elmondja majd a tegnapi csók-dolgot.
      - Mit tudnak? - nézett rajtunk körbe Rob.
      - Tegnap suli után... Tom megcsókolt – felelte Ashley egy kicsit elpirulva.
      - Ideje volt már...
      - Várj! Ti mind tudtátok? Én voltam az egyetlen vak, akinek még csak fel sem tűnt ez az egész? - kérdezte Ashley. Inkább egyikünk sem felelt neki. Ekkor egy szőke lány sétált el közvetlenül mellettünk, én pedig felismertem. Nem sokkal ezelőtt még ő is Ashley "udvarhölgyei" közé tartozott.
      - Szia, Rob – nézett az említett szemébe és közben mosolyogva az ajkába harapott, majd rá kacsintott. Mintha mi többiek ott sem lettünk volna, Robot bámulta szemérmetlenül, majd bement a suliba. Az egész ruhája kb fele akkora volt mint az én felsőm.
      - Ööö... képzelődök, vagy ez a ribi rádkacsintott? - kérdeztem idegesen.
      - Ne törődj vele Kris, csak egy hülye lotyó... - legyintett Ashley.
      - Héé – emelte fel Rob az államat, hogy ránézzek – nem tudna ennél is kevésbé érdekelni egy ilyen kis olcsó liba...
      Egy apró csókot nyomott az ajkaimra, én pedig egyelőre megelégedtem ennyivel, de a biztonság kedvéért megjegyeztem a csaj arcát. Most hogy végre megtaláltam a boldogságomat, a kis ribi jobban teszi, ha nem próbálkozik többet...

(Rob)

      Maga a tudat, hogy péntek délután van, vidámsággal töltött fel, és miközben hazavittem Kristen-t, láttam rajta, hogy valami mégsem oké. Nem volt nehéz rájönni, hogy micsoda...
      - Kris, tudom, hogy zavar az a csaj – néztem rá, miután leálltam a házuk előtt. - De engem tényleg nem érdekel, többé már nem.
      Kris nem felelt a szavaimra, úgyhogy közelebb hajoltam hozzá, és egy csókot nyomtam az ajkaimra, kezeim pedig a nyakát érintették.
      - Szeretlek – suttogtam, miután elváltak ajkaink. Erre végre a szemembe nézett és egyik kezével végigsimított az arcomon.
      - Tudom. Én is téged.
      Még egy utolsó csók után bementünk a házba.
      - Tudom, hogy megint egy hisztis liba voltam. Bocsánat – sóhajtott Kristen, miközben ledobta magát a kanapéra.
      - Dehogy voltál – ültem le mellé, végigsimítva egyik combján. - Őszintén szólva, másokhoz képest még elég szolíd voltál.
      - Na persze – nevetett fel Kris. - Képzelem mennyire eleged lehet már...
      - Jajj, Kris, hogy mondhatsz ilyen hülyeséget már megint? Hát nem érted, hogy mennyire visszafordíthatatlanul és véglegesen beléd szerettem?
      Kristen rám mosolygott, majd közelebb kúszott hozzám.
      - Hááát az nagy szerencse... ugyanis nem tervezem, hogy a közeljövőben elengednélek.
      Felnevettem a boldogságtól, majd egy csókért hajoltam Kristenhez, amit ő készségesen adott meg. Egyik kezem a nyaka oldalán pihent, a másik pedig az oldalát simogatta. Lassan hátra döntöttem a kanapén Kristen-t, így csókolva tovább.
      Egyik keze kettőnk közt lefelé vándorolt a mellkasomon, majd megérintett a pólóm alatt. Elképesztő hatással volt rám, az izmaim is összerándultak ujjai érintésére. Éreztem, ahogy belemosolyog a csókunkba, és én sem tétlenkedtem tovább. Kezeim levándoroltak a pólója aljához, majd könnyedén áthúztam a feje fölött.
      Egy kicsit hátrahúzódtam, hogy újfent megcsodáljam félmeztelen testét. Ajkaim először a nyakára csaptak le, majd egyre lejjebb haladtam, és végigcsókolgattam egészen a hasa aljáig. Tovább is mentem volna, ha Kristen nem állít meg, de csak a pólómtól akart megszabadítani, úgyhogy az ajkaim folytatták az útjukat Kris testén.
      Türelmetlenül gomboltam ki a nadrágját, mikor odaértem, majd a bugyival együtt húztam le a csodás lábairól. Ajkaim a belsőcombját csókolgatták – ujjaim pedig cirógatták – egyre közelebb haladva vágyai központjához. Az önuralmamat próbára téve őrjítően lassan közeledtem felé, Kristen pedig szinte már remegett a vágytól. Tetszett, hogy ezt váltom ki belőle.
      Ujjai a tarkómra kúsztak, mikor nyelvem megízlelte nőiességét. Kristenből hangos nyögés tört elő ebben a pillanatban, amit élvezettel hallgattam. A végletekig akartam elhalmozni a gyönyörökkel, így hát eltávolodtam tőle, hogy ezúttal az ujjaim vegyék birtokba a testét.
      Nyelvemmel és ujjaimmal felváltva űztem őt a csúcs felé, miközben egyre hangosabb nyögéseit – majd sikolyait – hallgattam. A nevemet sikoltva érte el az élvezetek csúcsfokát, mire az én egóm természetesen az egekbe szökött. Mégegyszer apró csókokkal borítottam be a testét, míg elértem az ajkaihoz.
      Lassú, de szenvedélyes csókban forrtunk össze, egyre szorosabban ölelve egymást. Pár centit eltávolodtam, hogy csillogó szemeibe nézhessek. Ebben a pillanatban – akárcsak akármelyik másikban – gyönyörű volt. Alig mertem elhinni, hogy hozzám tartozik. Életemben először a szívem egy olyan érzéssel telt meg mint még soha... önzetlen és feltétel nélküli szerelemmel.

5 megjegyzés:

  1. Szia.
    uuhhh...áááhhhh....nagyon jó lett..:P
    olyan kis cukik :D(L)
    kövit kövit kövit!!!xdddd
    ügyes vagy és IMÁDOM a töridet!!! így tovább csajszi!^^
    puszi :)

    VálaszTörlés
  2. Totális egyetértésem az előttem levő kommentelővel!!! :D
    Nagyon remek lett, ez is, akárcsak a többi!!! :D
    Puszillak: Kitti

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Ash végre rájött, mit érezhet iránta Tom, mégha nem is akarja elhinni.
    Robékak még mindig imádom, nagyon édesek együtt.
    Várom a folytatást.
    agika

    VálaszTörlés
  4. Bírtam,hogy Ash levágta,rajta kívül mindenki észrevette,hogy Tom bele van esve..érdekes szál lesz..Rob és Kris őket meg úgy imádom,ahogy vannak...Nagyon aranyosak és szenvedélyesek...
    szai Dona

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Ez a Rob egy igazi félisten!
    De jó lenne Kris helyében lenni...
    Szegény Ash! Hogy lehet ilyen hülye? Csoda, hogy nem esett le neki a dolog Tommal kapcsolatban. Hát nem egy IQ bajnok, az tuti!
    Ez is egy remek rész lett!
    Siess a kövivel!
    puszi:X:X:X

    VálaszTörlés