2011. június 19., vasárnap

25. fejezet

Máris itt a folytatás :) Köszönöm a véleményeket az előző részhez, tartsátok meg ezt a jó szokást, de tényleg :D Jó olvasást!
Abellana


(
Rob)

      Az
este elég érdekesen alakult. Elvittük Emmát is, hisz mind megkedveltük, bár Ashley egy idő után ezt megcáfolta. Mikor Kris-szel kimentünk cigizni, pár perc múlva Ash idegesen puffogva csatlakozott hozzánk.
      - Valami baj van? - kérdezte tőle Kristen.
      - A fantasztikus szomszédod máris milyen jóban van Tommal...
      - Ugyan, Ash... ők csak... beszélgetnek.
      - Vagy inkább flörtölgetnek.
      - Már megbocsáss, de ha jól tudom Tomnak joga van hozzá, hogy szóba álljon más lányokkal – szóltam közbe. - Attól még, hogy te élvezeted leled a kínzásában nem kell, hogy utánad loholjon.
      - Élvezetem lelem a kínzásában??? Tom a barátom, eszem ágában sincs kínozni!
      - Ashley, el kell döntened, hogy mit akarsz. Hagyd abba a féltékenykedést, vagy pedig mondd el Tomnak amit érzel – nézett rá komolyan Kristen.
      - Hagyjuk ezt – sóhajtotta Ashley. - Pénteken ugye eljöttök Jacksonékhoz? Nagy buli lesz...
      - Nem is tudom... - nézett rám Kris habozva. - Szombat reggel elég korán indul a gépünk.
      - Akkor majd alszotok azon – legyintett Ash. - Nektek jönnötök kell! Pláne mivel ha Tom ott is összemelegszik Emmával, valakinek meg kell mentenie szegény csajt mielőtt megfojtom...
      - Na jó, akkor megyünk – nevettem. Elnyomtuk a cigit és bementünk, de egy idő után már leginkább csak egyvalaki társaságára vágytam...
      - Ugye tudod, hogy tartozom neked még valamivel? - mormoltam közvetlenül Kris fülébe, miközben egyik kezem finoman végigsimított a combján.
      - Biztos vagyok benne, hogy mindenki értékelné ha helyben letepernél... - jegyezte meg szarkasztikusan, de ha még sokáig maradunk, nem fog érdekelni ki és mit lát.
      - Akkor menjünk – suttogtam, majd egy rövid, de annál vérforralóbb csókot adtam neki.
      - Egészen elfáradtam – szólalt meg Kristen úgy, hogy a többiek is hallják. - Szerintem mennünk kéne. Emma, elvigyünk?
      - Majd én hazaviszem – felelte helyette Tom. - Persze csak ha...
      - Rendben van – mosolygott rá Emma. - Menjetek nyugodtan, majd holnap találkozunk.
      Egy gyors elköszönés után kocsiba vágódtunk, én pedig rögtön letámadtam Kristen-t egy heves csókkal. És ez még semmi ahhoz képest amit otthon akarok vele művelni...
      Alig vártam, hogy hazaérjünk, úgyhogy amint az ajtón belül kerültünk, máris vadul kutattuk egymás ajkait. Szenvedélyes csókcsatánk közben valahogy fekvő helyzetben a kanapéra kerültünk, kezeim már a melltartója alatt cirógatták a bőrét, az ingem már félig ki volt gombolva, amikor...
      - Jesszusom! - kiáltott fel Lizzy meglepetésében. - Légyszi ne a szemem előtt szexeljetek...
      A nővérem egyik kezével eltakarta a szemét, én pedig kis híján elröhögtem magam. Csak egy vigyort küldtem Liz felé, mire ő a szemét forgatta, a következő pillanatban pedig már felfelé húztam Kris-t a lépcsőn.
      Mikor a szobámba értünk, próbáltuk pillanatok alatt megszabadítani egymást a ruháktól, de olyan könnyen azért nem sikerült. Kristen felnyögött mikor a kezem "betévedt" a bugyija alá, én pedig ravaszul elvigyorodtam. Miközben nyelveink forrón cirógatták egymást újra, mi elértünk az ágyig, ahol vágytól fűtve Kris fölé kerültem.
      Kezeim máris a melltartóján voltak, hogy minél előbb kényeztethessem csodás kebleit. Ujjai a hajamba mélyedtek, mikor megérezte a nyelvemet, és máris halkan nyögdécselt. De ez még csak a kezdet volt...
      Egyik kezemet egyre lejjebb vezettem, hogy levegyem róla az utolsó zavaró darabot is. Kristen már zihált, amikor egyik ujjamat bevezettem lágy forróságába. Őrjítően lassan mozgattam benne, ő pedig a vágyamat egyre feljebb korbácsolva nyögte a nevemet közben. Legszívesebben máris a magamévá tettem volna, de csúnyán felizgatott délután, és úgy gondoltam kölcsön kenyér visszajár.
      Az utolsó előtti pillanatban kihúztam belőle az ujjam, mire egy csalódott sóhaj hagyta el az ajkait. Én csak egy ártatlan mosollyal adtam neki egy csókot, ami elnyomta a hangját, mikor megint megérezte magában az ujjamat.
      Viszont most sem hagytam, hogy elérje a gyönyör, miközben már én is alig bírtam magammal.
      - Kérlek... - nyögte Kris alig hallhatóan, de még nem adtam meg neki amire vágyik. Újabb csókcsatát vívtunk, amit apró harapások fűszereztek. Kristen egyszerűen megőrjített, ha akartam se kínozhattam volna tovább, hiszen már én is mindennél jobban vágytam rá.
      Rekedten felnyögtem, mikor eggyé vált a testünk, és éreztem, ahogy Kristen körmei a vállamba mélyednek. Ez csak még inkább beindított, és most mindketten arra vágytunk, hogy minél előbb megsemmisítsen minket a gyönyör.
      Vad tempóban űztük a beteljesülést, miközben nyelveink újból szenvedélyes táncot jártak. Így is elképesztő volt Kristennel szeretkezni, a vadság ellenére ugyanúgy tomboltak bennem a gyengéd érzések iránta.
      Mielőtt mindkettőnket elért volna a végső gyönyör, megálltam egy pillanatra és Kristen szemébe néztem. Szavak nélkül fejeztük ki az érzelmeinket egymásnak, a következő csókunk pedig a mai estén először gyengéd és szerelemtől fűtött volt. Tényleg úgy éreztem, hogy soha többet nem fogom tudni elengedni őt.
      Lassan megmozdultam, mire Kris érzékien felnyögött. Kis idő után újra gyorsítottam a tempón, és a következő pillanatban Kristen egy hangos sikollyal ért fel a csúcsra. Én csak figyeltem gyönyörű arcát közben, de ő nem hagyta ennyiben a dolgot.
      A hátamra fordított és egy észveszejtő csókban részesített, majd elkezdett mozogni még mindig merev vágyamon. Éreztem, hogy már nincs sok hátra, ezért egyik kezemet magunk közé vezettem, hogy apró kéjpontját izgassam. Kristen hátravetett fejjel nyögött fel, de nem hagyta abba a mozgást, így hát pár pillanat múlva mindkettőnket egyszerre ért el a beteljesülés.
      A kielégüléstől fáradtan dőlt a mellkasomra, egyik kezem pedig automatikusan elkezdte a hátát cirógatni. Lágy csókok kíséretében próbáltunk lenyugodni, majd a lehetetlennél is közelebb bújva egymáshoz elaludtunk.

(Kristen)

      Mikor reggel Rob mellett ébredtem, megrohamoztak a tegnap este emlékei. Akaratlanul is elmosolyodtam ahogy békés arcát néztem, nemrég még nem hittem, hogy valaha ennyire fogok szeretni valakit.
      Kezem önálló életre kelt, és finoman végigsimított Rob arcán, puha hajától egészen a borostás álláig. A következő pillanatban elmosolyodott és belecsókolt a tenyerembe.
      - Jó reggelt – suttogtam.
      - Mindig jó, ha velem vagy – felelte, majd szürkéskék tekintetét az enyémbe fúrta.
      - Én is így vagyok vele – mondtam, majd váltottunk egy édes, szerelmes csókot.
      Ezután a nap – sőt, az egész hét – szinte észrevétlenül elrepült, és csak akkor vettük észre, hogy a new york-i útra fel sem készültünk még, mikor már Ash hívott, hogy menjünk át Jacksonhoz. Emiatt egy kicsit deja vu érzésem volt, hiszen így kezdődött az egész...
      Villámgyorsan összekapkodtunk pár cuccot a hétvégére, hogy reggel – vagyis inkább hajnalban – rögtön indulhassunk. És ekkor még nem sejtettük, hogy milyen izgalmakat tartogat egyesek számára ez a parti.

13 megjegyzés:

  1. Jaj Istenem!
    Milyen izgalmakat tartogat a buli??? Ne már... te is jókor hagytad abba...
    pls siess a kövivel! Meg fog őrjíteni a kíváncsiság...
    X.O.X.O
    Noémi

    VálaszTörlés
  2. szia
    Nagyon jó lett a fejezet. Kíváncsian várom mi fog történni a bulin. Van egy olyan sejtésem, hogy Tom Ashley és Emma lesz a középpontban.
    Siess a következő fejezettel.

    Nóci

    VálaszTörlés
  3. Szia! nAGYON TETSZETT . vÁROM A BULIS FEJLEMÉNYEKET!

    VálaszTörlés
  4. Hajjajjj.... :D
    Elájulok!!! Milyen izgalmakat tartogat a folytatás egyesek számára??? Már alig várom, hogy olvashassam!!!! :) Annyira, de ANNYIRA IMÁDOM!!!!
    Hú, én egyszerűen nem is tudom, hogy kinek a szemszögéből szeretem a történetet a legjobban!!! Mindig azt hittem, hogy Kris ez a személy, de most már nem tudom!!! Annyira tetszik, mikor Rob szemszögből mutatod be nekünk az érzéseket!!! :)
    Tényleg elolvadok!!! Azt hiszem ezt is újra kell olvasnom még párszor, mert ebből sosem elég!!! :D
    oóóóóóóóó!!! Ash csak nem féltékeny??? :) Hát, szerintem lehet is, bár nagyon remélem, hogy megjön az esze és összejönnek végre Tommal! :) Az olyan jó lenne!!! Az új lány meg felszedhetné mondjuk Jack-el! :D
    Egyszerűen szuper lett!!!! GRATULÁLOK!!!!! :)
    Puszi: Kitti

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Nagyon édes Rob és kris!Eszméletlen összhang van köztük!
    Hú!Ez a bul iérdekes lesz!Emma és Tom összemelegednek?Remélem Ash végre észre tér!
    csao Dona

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Nagyon jó lett ez a fejezet is!
    Kris és Rob annyira aranyosak együtt! (: <3
    Nagyon tetszett az egész fejezet és kíváncsian várom a folytatást! Siess vele!
    Puszi: Minie95

    VálaszTörlés
  7. Szia!

    Sajnos igazam lett Emmával kapcsolatban, tényleg rástartolt Tomra:(
    Remélem azért Ash észhez időben észhez tér, és visszaszerzi Tomot.
    Esetleg nem kaphatnánk egy Tom szemszöget:)?
    Rob és Kris nagyon jók együtt, kíváncsi vagyok mi lesz a bulin.
    Várom nagyon a kövit.
    Puszi Judit

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Ez a rész egyszerűen fantasztikus lett!!! Imádtam, mint mindig! =D
    A bulira és az útra pedig nagyon-nagyon kíváncsi vagyok!!!
    Várom a kövit =)
    Puszi
    reni:)

    VálaszTörlés
  9. Annyira jó lett megint! Imádtam ahogy leírtad az "éjszakájukat"!:) Tuti hogy Emma kever valamit a bulin! Várom a kövit! Nagyon!!!:D
    Csók
    Brigi

    VálaszTörlés
  10. szia!
    nagyon tetszett a fejezet! nagyon kíváncsi vagyok mi lesz a bulin, már nem tudom mit gondoljak.
    "És ekkor még nem sejtettük, hogy milyen izgalmakat tartogat egyesek számára ez a parti."
    ezzel az utolsó mondattal rendesen felcsigáztál.
    kíváncsian várom a folytatást!

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Megint én lennék! =D
    Lenne számodra egy kis meglepim az oldalamon! Remélem, elfogadod!!!
    http://theresalwaysasecondchancetobehappy.blogspot.com/
    Puszi
    reni:)

    VálaszTörlés
  12. Szeretem,amikor kris és Rob boldogságáról,szenvedélyéről,szerelméről írsz.Édesek együtt!Ash remélem ráébred,hogy Tom iránt sokkal többet érez,és nem engedi át Emmának...
    szia Marie

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    Nagyon jó lett ez a fejezet.
    Ash hamarosan csak rádöbben, mit érez Tom iránt most, hogy Emmával kezdenek összemelegedni, ill. szimpatizálni egymással.
    Krisékhez meg nincs mit hozzáfűznöm. Nagyon jó lett ez a rész is.
    Ágika

    VálaszTörlés