2011. június 13., hétfő

:)

Nos...
Úgy látom mostanában nem igazán kapok kommenteket, pedig azt hiszem sosem hisztiztem értük, és nem is írtam olyanokat, hogy "úristen csak 20 komi jött", mint néhányan mások. Na de nincs is ezzel semmi baj, új rendszert vezetünk be. Mostantól nem játsszuk el azt, hogy ha valaki várja a frisst akkor még igyekszem aznap befejezni és nem lesznek pár naponta új részek. Ahogy kedvem tartja, két hetente vagy három hetente megírok egy újat és akkor felkerül. Nem fogok pár komiért állandóan írni. Viszont köszönöm azoknak akik veszik a fáradságot és írnak :) Miattuk folytatom ezt a történetet. Ennyi lenne... bocs de most felhúztam magam.
Abellana

2 megjegyzés:

  1. Jajj, NEMÁÁÁÁR!!!!!!!!
    LÉGYSZIIIIIIIIIIIIIII!!!!!
    Ez tökre nem igazságos azokkal szemben, akik mindig írnak!!!! :(
    Persze, én megértem a Te nézőpontodat is, de nincs más megoldás???? Mondjuk, hogy csak azok olvashatják el a friss fejezeteket, akik írtak az előtte levőhöz???? :(
    Tudom, hogy ilyet meg nem lehet csinálni... De akkor is! :((((((((((((
    Most akkor nem sűrűn tudlak majd olvasni! :(
    Meg én amúgy sem bírom ki, hogy 1 vagy rosszabb esetben 2 hetet kelljen várnom!!
    Egyezünk meg valahogy!!!! Kérlek!!!
    Puszi: Kitti

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Már a másik blogodat is olvastam és imádtam!Úgyhogy természetesen ezt is elkeztem olvasni és nem is kellett csalódnom benne! Nagyon tetszik, naponta jövök ide hátha van friss!:)
    A kiakadásod okát megértem gondolom milyen bosszantó hogy nem kapsz visszajelzést!
    Bevallom nem szoktam komit írni amiért most bocsánatot is kérek! A másik blogodhoz még írtam néha de ehhez nem és ez nem azért van mert nem tetszik hanem azért mert egyszerűen lusta vagyok! Ami persze nem mentség mert te sem mondod hogy most nem írtál mert lusta voltál!:P
    De mindíg pipálgatok az is valami nem? Gondolom különben nem raktad volna ki!:)
    Na nem jártatom a szám vagy inkább az ujjaimat:))de ha azon múlik hogy ne kelljen heteket várni egy fejire akkor írok komit megigérem!

    Egy hűséges olvasód:
    Brigi
    Puszi

    VálaszTörlés