2011. július 5., kedd

29. fejezet

Köszönöm a kommenteket, remélem ide is írtok majd :) Aki még nem látta: a fejezet alatt van egy bejegyzés, amit szeretném ha elolvasnátok. Jó olvasást.
Abellana


(
Kristen)

5 év múlva

      Már megint csak
Ő járt az eszemben. Voltak jobb időszakok, amikor nem gondoltam rá annyit. Persze Ash, Tom és a többiek az elmúlt években is beszéltek vele, de megkértem őket, hogy ne mondjanak semmit. Nem ringattam magam olyan téves elképzelésekbe, hogy még mindig csak rám vár és még mindig szeret... csak azt akarom, hogy boldog legyen.
      Halkan kicsusszantam az ágyból, és kiléptem az erkélyre hogy friss levegőt szívjak. Pontosan emlékeztem arra amikor vége lett. És a következő reggelre is...
      Miután aludtam egyet a dolgokra, rájöttem: hiszen ő Rob, nem veszíthetem el. Helyre hozok mindent, még ha azzal is jár, hogy sosem lehetek színésznő. Csak az kell, hogy velem legyen. Boldogan rohantam kifelé a kocsimhoz, onnan pedig a házukhoz, arra vártam, hogy tárt karokkal visszafogad és elfelejtjük ezt az egészet.
      Mikor odaértem a házukhoz, addig kopogtam míg ki nem nyitotta valaki. Tudom, hogy bunkóság, pláne így reggel, na de a boldogságunkról van szó...
      - Kris? - nézett rám döbbenten Vic ahogy ajtót nyitott. - Hát te...?
      - Muszáj beszélnem Robbal!
      - Kristen...
      - Vic, meg kell értened! Egyszerűen beszélnem kell vele, kérlek!
      - Kris, hallgass meg! - mondta határozottan. - Rob nincs itt.
      - Mi? Dehát akkor... hol van? - értetlenkedtem.
      - Úgy döntött, hogy már most New Yorkba megy, kora reggel szállt fel a gépe. Távol akar lenni tőled, úgyhogy este elbúcsúzott mindenkitől...
      A hír olyan erővel vág pofon, hogy ezután már nem is figyelek Vic szavaira. Még hallottam, hogy azt mondja sajnálja, majd intettem neki és a kocsimba ültem. Az első reakcióm az volt, hogy utána megyek. De aztán... "Távol akar lenni tőled"...
      Vége van.
      Nem gondolkozhatok ezen tovább, úgy sincs semmi értelme már. Óvatosan visszafeküdtem az ágyba. Mike akaratlanul is a karjai közé húzott. Arra gondoltam bárcsak ne ő feküdne mellettem...
      Másnap Ashley és Emma elrángattak vásárolni. Gyakran mondtam nekik, hogy ez már valami beteges mánia, de hiába, javíthatatlan boltkórosok voltak.
      - Van egy hírem csajok, holnap házavató bulit tartunk – jelentette be Ash.
      - Már egy hónapja beköltöztetek oda – mondta Emma.
      - Oké, de most lett kész teljesen. A lényeg, hogy nagy buli lesz.
      - Még szerencse, hogy a pasid bírja a vásárlási mániád – morogtam. Emma felnevetett.
      - Ugyan, Tom bolondul érte... - mondta.
      - Jut eszembe, még nem is meséltél a tegnapi partiról – vigyorgott kajánul Ashley Emmára.
      - Hát... miután ez az ünneprontó hazament – itt mogorva pillantást villantott rám – iszogattam valami sráccal aztán...
      Ashley felnevetett. Jah, el tudtuk képzelni a sztori végét.
      - Bocs, de úgy gondoltam nem kell egy harmadik kerék – hoztam fel a védelmemre.
      - Hozhattad volna Mike-ot is – mondta Emma.
      - Ő dolgozott – ellenkeztem. - Különben is, mit izélsz, jól elvoltál a pasassal...
      - Oh, már megint a fotósok... - forgatta a szemeit Ash. Kitekintettem a kirakaton keresztül, és valóban: a paparazzik ott kattogtaták a gépeiket. Én utáltam a színészkedésnek ezt a velejáróját, de a barátaim már megszokták, hogy sokszor ez történik, ha együtt vagyunk.
      Miközben a barátnőim tovább nézegették a ruhákat, az én gondolataim elkalandoztak...
      - Szóval miért volt olyan nehéz egy randit kérnem tőled? - kérdezte Mike. Egy étteremben ültünk, és miután hónapokig "udvarolgatott" a filmünk forgatásán, magam sem tudom miért, de beleegyeztem, hogy elvihet vacsorázni.
      - Én csak... nem igazán állok készen egy kapcsolatra.
      - Kitalálom, csúnya szakítás.
      - Úgy is mondhatjuk... - motyogtam. - Ez azért több annál.
      - Kristen, adnod kell még egy esélyt a boldogságnak – nézett a szemembe Mike, miközben az asztalon nyugvó keze megérintette az enyémet. - Bárki is volt az a pasas, ha elengedett téged akkor óriásit veszített.
      Csak volt valami amit Mike nem tudott... nekem is hatalmas volt a veszteségem.
      Azon az estén Mike őszintén beszélt, és tényleg keményen próbálkozott összeszedegetni az összetört szívem darabkáit, ezért is becsültem meg őt annyira.
      Meglepő módon még én is vettem egy-két cuccot Emma és Ash legnagyobb örömére.
      - Na milyen volt a vásárlás? - kérdezte Mike, mikor beléptem a lakásba és leraktam a szatyrokat.
      - Fárasztó mint mindig – sóhajtottam, mire Mike felnevetett és a karjaiba zárt. Örömmel bújtam hozzá, hiszen ha nem is voltam belé halálosan szerelmes, biztonságot adott és szerettem őt.
      - Attól tartok a holnapot te sem úszod meg – mondtam. - Ashnek meg Tomnak házavató bulija lesz.
      - Alig várom – nevetett fel. Szerettem, hogy bármikor megtudott nevettetni és mosolyt csalt az arcomra. Rengeteget segített abban, hogy túl legyek azon ami történt. Neki köszönhettem, hogy reggelente felkelek és végigcsinálom a napot.
      A következő este nem túl lelkesen kezdtem el készülődni Ash partijára. Mike persze pár perccel az indulás előtt állt neki, és fel-alá rohangált a nagy sietségben. Felnevettem, mikor össze-vissza gombolt inggel megjelent a szobában.
      - Mit műveltél? - kérdeztem nevetve.
      - Ez a hülye ing...
      A fejemet csóválva odamentem hozzá, hogy segítsek rajta. Ahogy kezeim a mellkasához értek, egyik ujjával felemelte az államat, és egy csókot nyomott az ajkaimra. Már megint – a legrosszabb pillanatban – eszembe jutott Ő. Az Ő csókjából áradt a szerelem, a szenvedély, egyszerre volt gyengéd és vad. Annyira hiányzott...
      - Valami baj van? - kérdezte Mike.
      - Dehogy, minden rendben. Inkább siessünk, tudod hogy milyen Ash haragja – feleltem, próbálván összehozni egy meggyőző mosolyt. Mike elhitte, de mikor beállítottunk Ashley-hez, ő rögtön észrevette, hogy valami nem oké, túl jól ismert már.
      - Ki vele – mondta, miközben félrehúzott a konyha felé.
      - Mire gondolsz? - kérdeztem, mintha tényleg nem tudnám.
      - Ma különösen depressziós képet vágsz.
      - Kösz, Ash... - forgattam a szemeimet. - Csak... mindegy, hagyjuk. Jól vagyok.
      Ash felsóhajtott és megölelt. Tudta, hogy mire – vagyis kire – gondolok. Voltak napok amikor teljes erővel rám szakadt a súlya annak, hogy többé nem lehetek Vele.
      Az este hátralévő részében próbáltam normális emberi lénynek tűnni, és látszólag boldogan elcsevegtem a barátaimmal. Miután mindenki elment, Emma és én ott maradtunk, hogy segítsünk Ashley-nek és Tomnak. Mike mégegyszer rákérdezett hogy jól vagyok-e, de megnyugtattam, hogy hazamehet, én megleszek. Szerintem az ilyen napjaimon ő is sejtette, hogy mi miatt vagyok ennyire csüggedt.
      - Gyertek, igyatok még egyet, mielőtt mentek – kérte Tom.
      - Nem lehet, én vezetek – ellenkeztem.
      - Mondja ezt Kristen, aki az előző szülinapomon félrészegen hazafuvarozott – forgatta a szemeit Ash, és a kezembe nyomott egy sört.
      - Igazából, Kris... beszélni szeretnénk veled – mondta Emma.
      - Na ne már! Mi ez, valami terápiás csoportgyűlés? - fakadtam ki.
      - Nézd Kristen, össze kell szedned magad. És most nem arról beszélek, hogy lépj túl Robon – a neve említésétől összeszorult a szívem, de Ash folytatta. - Nem vagy így boldog, és mint a barátaidnak, nekünk segítenünk kell.
      - Nem értem, hogy miről beszélsz Ash...
      - Arról, hogy döntsd el mit akarsz, és tegyél érte!
      - Mégis mit akarsz, mit tegyek? - emeltem fel a hangom. Ashley csak egy kemény pillantást vetett rám, majd egy papírt dobott elém az asztalra. Ahogy ránéztem, rögtön felismertem, hogy egy esküvői meghívó. Már azelőtt tudtam, hogy megnéztem volna a neveket. A vőlegény Rob volt.

13 megjegyzés:

  1. Hali! Szerintem nagyon jó lett! így tovább! És remélem a végén rá jön Kris, hogy mit is ,kell tennie, meg, hogy végül összejönnek Robbal megint. Siess a kövivel.
    Cup Cup

    VálaszTörlés
  2. ez nagy gáz így...
    nekem nem jön be :/
    B.

    VálaszTörlés
  3. fogadni mernék,hogy gyereke lesz Robnak :S
    ez nekem nem tetszik így
    nem is olvasom tovább egy darabig
    Luca :(

    VálaszTörlés
  4. Hoppá!Ez azért fájdalmas krisnek...már az élet is Rob nélkül,meg hogy szinte mindenről ő jut eszébe...Te jó ég!5 éve nem is látták egymást?Rob nem is jött haza?Nem látogatta meg Asht,Tomot,...a szüleit?Vagy tudatosan kerülte a találkozást Kris-szel? Persze jó lenne egy Rob szemszög...Kíváncsi vagyok,mit lép Kris....
    Folytasd kérlek!!!!
    csao Dona

    VálaszTörlés
  5. Rohadt kíváncsi vagyok ,amikor először találkoznak egymással....5 év iszonyú hosszú idő....alapvetően csodálkozom,hogy ha Mike minden csókjáról Rob jut az eszébe,hogy viseli még el...vagy az ő gyengédsége,szeretete segít elviselnie az életet Rob nélkül...Kíváncsi lennék,Rob egyáltalán tud-e Kris pasijáról..és csak én voltam figyelmetlen,vagy nem derült ki,mióta is van együtt Kris Mike-kal?Na és Rob gondolatai,érzései-hát rohadtul szeretném tudni...mennyi kérdés,ugye?
    Naná,hogy őrült kíváncsi vagyok a folytatásra...
    szia Marie

    VálaszTörlés
  6. Szia!

    Nagyon jó lett a fejezet.

    Bella Mike-kal van együtt, és Rob vele mi történt? REmélem Kris tesz valamit.

    Mi fog történni az esküvőn illetve mikor találkozik újra Kris és Rob.

    Várom a folyttatást :)

    Nóci

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Szerintem nagyon érdekesen alakulnak a dolgok, nem lehet mindig a szokványos menet....nekem tetszik és kíváncsi vagyok hogy folytatod. Remélem jó lesz a vége:D
    Nagyon várom a kövit :D
    Netty

    VálaszTörlés
  8. Drága, Abellana!
    Nins semmi baj, nekem nem okoztál csalódást. Én tudtam, h ez lesz... meg is írtam az előző komimban. Talán igazad van, ami a történet különlegességét illeti. Igen... talán majd ennek az lesz a különlegessége, h ennyi év után újabb tapasztalatokkal a hátuk mögött végülis egymás karjaiban kötnek ki. Csak hát számomra ez volt a tökéletes sztori eddig a pontig. De ne aggódj már jártám így nagyon sok történetnél... hogy ez eleje szuper, de nem eseménytelen pontosan úgy, mint ennél a történetnél, de aztán jön egy ehhez hasonló dolog vagy csak az egyik fél félrekacsint (csókolózik valaki mással) és a történet számomra elveszíti a varázsát. Tudod én nem csak azért járok olvasni, mert éppen unatkozom vagy, mert nincs jobb dolgom, hanem ez nekem egyfajta kikapcsolódás is ebből a gonosz világből, ami tele van ármánnyal és gonoszsággal, az erkölcstelenségről már nem is beszélve... A történetekben szeretnék ettől mentes maradni, tudod hinni az igaz szerelem erejében, ami segít túllépni minden akadályon és megoldani az elénk kerülő problémákat EGYÜTT... Mert a mai világban sajnos ez nagyon ritka és rengeteg ember választja a rossz utat vagy elmenekül, mint most Rob is tette. Nah túl sokat fecsegek... ne haragudj! Egy szó, mint száz, ha újra összejönnek is majd a következő fejezetek valamelyikében az már nem lesz ugyanaz, mint 5 évvel korábban. A korábbi történetedből kiindulva pedig ez majd úgy fog történni szerintem, hogyha majd az újra-első csók elcsattan Rob és Kris között még nem fog szakítani Kris Mike-kal, hanem majd vele fog ágyba bújni pár órával később...
    Remélem, h nem bántottalak meg a véleményemmel, mert nem ez volt a célom! Csak próbáltam rávilágítani arra, h egy történet nem attól lesz jó, h szakítanak a párok és másokkal hetyegnek, hanem attól, h végre példaértékű kapcsolatban élnek egy közösen szállnak szembe a gondokkal. De ezt csak én gondolom így. Természetesen ettől függetlenül tovább olvasom a sztorit, mert izgalmas és érdekfeszítő, de számomra már nincs varázsa és elvesztette a különlegességét is.
    Ne haragudj rám, kérlek! További sok sikert az íráshoz! Tehetséges vagy, ne hagyd abba amíg élvezed ezt csinálni és nem kényszerből teszed! :)

    VálaszTörlés
  9. szia!!
    nekem is nagyon tetszett..:) imádom a sztorit és örülök h nem minden egyhangú is vannak benne hullámvölgyek unalmas lenne ha mindig csak boldogok lennének...
    sajnálom Krist még mindig szenved ... Rob meg vőlegény hát... egyik komiban olvastam h lehet h apa lesz az is lehetséges vagy tulépet az is lehet de szerintem csak így próbál felejteni
    érdekes h a barátok nem beszélnek és nem segitenek... mert ha Rob még mindig szereti Krist és látná h igy vagy akkor csak lépne... de majd te nekünk megírod ...:)remélem hamar:)
    várom a következőt.:)
    puszi Nóri

    VálaszTörlés
  10. Nekem nagyon tetszett ahogy megírtad ezt a fejit is. Nem az tetszik hogy szakítottak hanem ahogy leírtad! Bár ez az 5 év nekem egy kicsit sok(k)!
    Nem lehetett volna valami lájtosabb bonyodalommal kezdeni?:)Valamilyen szinten osztom Lav véleményét de úgy gondolom hogy ha mindig minden happy lenne a töriben egy idő után unalmassá válna! Na mindegy én személy szerint továbbra is olvasni fogom és kiváncsian várom a folytatást!
    Brigi

    U.i.:Egy jó tanács mindig mindenkinek nem lehet megfelelni nem emészd magad!:)Puszi

    VálaszTörlés
  11. Szia!

    Tetszett a fejezet, de azért eléggé sokkoltak a történések, Kris együtt van Mike-kal, Rob meg az esküvőjére készül:(
    Ezt jól elbaltázták mind a ketten. Remélem ügyesen megoldod ezt a konfliktust, bízok benned:)

    Várom a kövit.
    Puszi Judit

    VálaszTörlés
  12. egyetértek Lav hozzászólásával..:)
    tényleg tökéletes sztori volt...mindent elsöprő szerelem,ami mindent kibír...
    nem baj az,ha van benne bonyodalom,de oldják meg együtt,ha annyira szeretik egymást sikerül :)
    vagy kicsit különválnak...de ez,hogy mind2en összejöttek valaki mással...://
    hát mind1 majd lesz valahogy :)
    természetesen én is tovább olvasom és várom nagyon a következő részt :)
    puszi

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    Jó nagyot ugrott a történetedet időben.
    Öt év, nem kevés, de úgy látom, Kris még mindig odavan Robért.
    Ez az esküvő nagyon durva.
    Másodpercek múlva olvasom a következő fejezetet is, nagyon kíváncsi vagyok.
    Ágika

    VálaszTörlés