2011. július 7., csütörtök

31. fejezet

(Rob)

     
Mikor reggel felébredtem, rögtön Camilla keresésére indultam és a fürdőben találtam rá amikor épp a hajával foglalatoskodott.
      - Nagyon sajnálom a tegnapit – mondtam, miközben hátulról átöleltem. Emlékszem milyen volt mikor Kristent tartottam a karjaimban. Hozzám simult és visszaölelt, boldogan csókolt meg utána. Camilla rám se nézett. De ez nem is számított, az ilyen apró kis érintések, gesztusok nem játszottak szerepet a kapcsolatunkban.
      - Tudod mit, Rob? Megértem, hetek óta szervezzük már az esküvőt, én is kész idegroncs vagyok, és tegnap kijött belőled az egész. Felejtsük el.
      Mikor megfordult, egy apró csókot nyomott a számra.
      - Most viszont sietek – folytatta. - Egy barátnőmmel találkozom, majd jövök.
      És ezzel Camilla ki is viharzott a fürdőszobából. Örültem, hogy így alakult, ugyanis el kellett intéznem valamit, de nem szerettem volna ha kérdezősködni kezd.
      Amint összeszedtem magam, kocsiba vágódtam és közben kikerestem egy számot a telefonomból. Legalább két percet vártam mielőtt felvette.
      - Ashley, hol szállt meg Kristen? - hadartam.
      - Pff... jó reggelt neked is.
      - Kérlek, tudnom kell.
      - A Millenium Hiltonban, ahogy mi is. Minek akarod tudni?
      - Beszélnem kell vele – mondtam, majd további magyarázat nélkül kinyomtam a hívást. Tudtam, hogy Ashley majd előad egy monológot erről, de most csak az érdekelt, hogy beszéljek vele. Mindeközben próbáltam elnyomni az ujjongó énemet, ami azt skandálta, hogy megint láthatom őt.
      A recepción megérdeklődtem, hogy merre találom Kristen szobáját, majd beszálltam a liftbe. Már megint az történt ami mindig, ha közeledtem hozzá, a szívem egyre gyorsabban vert. Idegesen kopogtam az ajtón, és vártam.
      Az arca meglepődöttséget tükrözött mikor kinyitotta az ajtót. Ekkor jutott csak eszembe valami: mi van ha a barátja, az a Mike is vele van...?
      - Rob, öö... szia! Mi járatban?
      - Beszélni szeretnék veled, bemehetek? De ha zavarok, akkor...
      - Nem, nem, dehogyis – vágott közbe. - Gyere csak be nyugodtan.
      Félrelépett az útból én pedig zavartan beléptem a szobába.
      - Most hozattam fel kávét, kérsz te is? - kérdezte Kristen, miközben előrement.
      - Ööh... persze, kösz – feleltem zavartan.
      Leültem a kanapéra és körbenéztem a nagy szobában. Kristen kipakolt, ezek szerint tényleg hosszú távon tervezi, hogy itt marad.
      - Miről szerettél volna beszélni? - kérdezte, miközben egy gőzölgő csészét nyújtott felém, én pedig egy apró bólintással megköszöntem.
      - Azt szeretném tudni, hogy miért vagy itt, Kristen.
      - Mert ez egy szép hotel – villantott egy bájos mosolyt. Össze kellett szednem magam, egyrészt, hogy ne mosolyodjam el, és hogy ne olvadjak el a mosolya látványától.
      - Tudod jól hogy értem – mondtam egy perccel később. - Mit keresel itt New Yorkban? Mit kerestél tegnap a lakásomban?
      - Ashley azt szerette volna, ha elkísérem őket.
      - És te miért egyeztél bele?
      Kristen ekkor leült velem szemben és mélyen a szemembe nézett.
      - Mert muszáj volt látnom téged – felelte elcsukló hanggal. - És mert elképzelhetetlenül hiányoztál.
      Felsóhajtottam és a tenyerembe temettem az arcomat. Az esküvőm előtt idejön életem szerelme és közli, hogy hiányoztam neki. Felemeltem a fejem és újra Kristenre néztem.
      - Nem kéne hiányolnod, ha jól tudom foglalt vagy.
      - Nem mondhatod, hogy én nem hiányoztam neked, Rob. Pedig neked ott van Camilla.
      - Az most nem számít, hogy hiányoztál-e vagy sem, feleségül veszek egy másik nőt – mondtam ridegen a szemébe nézve. Kristen arca egy kicsit megrándult, majd elkapta a tekintetét.
      - Egyébként nem tudod jól, nem vagyok foglalt. Vagyis... a szívem persze foglalt, és örökké az is marad, de aki birtokolja, az más valakivel van éppen.
      Istenem, már megint ezek a helytelen érzések, megállíthatatlanul törtek fel belőlem. Tehát bevallotta, hogy még szeret! És most azt mondja, hogy nem foglalt...
      - Mi történt a barátoddal? - kérdeztem.
      - Nos... pár napja Ashley elmondta, hogy megházasodsz. Én pedig rájöttem, hogy nem élhetem le valaki olyannal az életem, akit nem is szeretek igazán. Még aznap este szakítottam Mike-kal, és ő azt mondta, hogy már sejtette hogy ez lesz. Ő tényleg szeret, és csak boldognak akar tudni.
      Belül valami érthetetlen boldogság töltött el, de megint magamra kellett szólnom.
      - Az lenne az illendő, ha azt mondanám, hogy sajnálom – mondtam egy apró mosollyal, mire Kristen felnevetett.
      - Nem kell azt mondanod, ha nem érzed úgy.
      Egymás szemébe néztünk, még mindkettőnk arcán ott volt a mosoly. Ebben a pillanatban elfelejtettem mindent. Elfelejtettem az esküvőt és az utóbbi éveket is, csak az számított ahogy most egymásra néztünk. Annyi üzenet volt a pillantásunkban, egyértelművé vált, hogy az érzelmeink soha sem múlnak el.
      - Mesélj róla – szólalt meg halkan egyszer csak.
      - Hm?
      - Camilláról. Hogy hogyan ismerkedtetek meg.
      - Csak a szokásos... találkoztunk az egyetemen, aztán összefutottunk pár buliban. Mire észbe kaptam már együtt éltünk. A házasság tűnt a következő logikus lépésnek – vontam vállat.
      - Szereted őt?
      Újra összefonódott a pillantásunk, én pedig felsóhajtottam.
      - Ez nem számít, Kristen...
      - De igenis számít! - emelte meg eddig suttogó hangját. - Ha én nem lehetek boldog, az utolsó mentsváram az, hogy legalább te az vagy. Én igenis azt akarom, hogy boldog légy!
      A szemeiben könnyek jelentek meg, bennem pedig újból megjelent a fájdalom. Nem csak amiatt, hogy így látom, de az egész helyzet miatt is, a rohadt öt év miatt amíg nem volt az enyém, és ezután már nem is lesz.
      - Ne tedd ezt velem, Kristen – suttogtam. - Ne kínozz tovább.
      Nem bírtam már ezt az egészet, felálltam és elindultam kifelé. Ő követett.
      - Csak egy valamit mondj meg – kérte, én pedig habozva felé fordultam. - Utálsz engem?
      Az arcom meglágyult, ahogy rám nézett, szinte könyörgő tekintettel.
      - Téged soha nem tudnálak utálni, Kristen.
      Kristen megkönnyebbülten felsóhajtott, összeszorított szeméből újabb könnycseppek szabadultak ki.
      - Bárcsak visszafordíthatnám az időt – mondta.
      - Én is ezt kívánom – sóhajtottam.

8 megjegyzés:

  1. Ugye nem?Miután találkoztak,majd megőrülnek egymásért,nem hagyhatják,hogy újra elszakadjanak....Kris szakított Mike-kal!Ujjé!És Rob kisétál,anélkül ,hogy magához húzná szerelmét,újra megcsókolná?És végre igazán őszinték lennének,önzően és kizárólagosan önmagukra és egymásra gondolva?
    Ugye megkönyörülsz rajtunk,és nem soká húzod fájóan függő fejünk?
    /És első voltam!Ilyen se volt még!/
    csao Dona

    VálaszTörlés
  2. Szia.
    Na ne már.MOst Kriszten konkrétan szerelmet vallott. Ha így lelép akor agy igazi Barom!!!
    Valaki rázza már meg!!!!
    Kiváncsi vagyok Ashley lesz e az. Azt feltételezni se merem hogy Camilla mert olyan mintha nem is nagyon foglalkozna vele? Bár lehet neki is van valaki? Na jó nem adok tippeket
    Szóval nagyon váom már a kövit.
    Puszi Orsi

    VálaszTörlés
  3. Rob egy barom, már bocsi. Eddig ő volt a hősszerelmes, erre. Csalódtam benne. Remélem kitisztul a feje. Szurkolok nekik. Nagyon jó volt, köszi, várom a kövit. XOXO, Flo

    VálaszTörlés
  4. Szia:D
    Hát remélem Robnak megjön az esze és nem mond le az igazi szerelemről...főleg így hogy már lényegében Kristen szerelmet vallott..
    Nagyon várom a kövit :D
    Nettx

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Igazán nem értem Robot. Még mindig él bennük a szerelem egymás iránt, erre ő ki akar sétálni minden szó nélkül? Kris bevallja, hogy még mindig szerelmes belé, szakított Mike-kal is.
    Mi az, hogy nem számít, szereti e azt, akit el akar venni? Méghogy az apró érintések nem számítanak egy kapcsolatban. Szerintem pont az a lényeg, hogy éreztessük a másikkal, mit érzünk iránta. Kell az intimitásnak e formája is.
    Ilyen nincs, nem normális a figura. Valaki jól fejbe kéne, hogy vágja.
    De fura Camilla viselkedése is. Én is - ahogy Kristen is, ahogy Rob gondolta - a nyakába borulnék és úgy istenigazából megcsókolnám az engem ölelő pasit. Nem olyan, mintha őszintén szeretné Robot.
    Na jó, befejeztem.
    Remélem, Rob észhez tér az esküvő előtt vagy Kris megszólal, mikor a pap megkérdezi, vki tud e valami akadályról.
    Várom a folytatást.
    Ágika

    VálaszTörlés
  6. Nem értem Robot, felkavarta Kris,a gondolataiból tudjuk még mindig őt szereti,csak rá vágyik,alig várta,hogy végre kettesben legyenek,ő kereste fel a hotelben...És Kris igazán bátor volt!Szakított Mike-kal,elutazott Ney Yorkba,hogy még az esküvő előtt találkozhasson a szerelmével,és még az érzéseit is bevallotta..Akkor most Rob miért nem lép?Kris így azt hiheti,már nem kell neki,és Camillát választja...Na jó!Csak még kíváncsibb lettem!
    szia Marie

    VálaszTörlés
  7. Látom alakul a dolog! Kris konkrétan szerelmet vallott Rob pedig vívodik de hát tudjuk hogy ő is szerelmes Krisbe! De hát a dolgok nem mehetnek ilyen egyszerűen igaz?:) Merem remélni hogy az az esküvő nem fog megtörténni! Ha Rob elveszi Camillát akkor tényleg nem normális hogy finoman fogalmazzak! Újjtördelve várom a folytatást!
    Brigi

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Akármi is történt az elmúlt öt évben, sajnos már hiába szeretnék, az időt nem tudják visszaforgatni.
    Már csak abban reménykedem, hogy Kris-hez hasonlóan Rob is rájön, hogy nem kötheti össze az életét más valakivel csak azért, mert ez lenne a logikus. Kristent szereti, és csak rajta áll, hogy milyen lépésre szánja el magát hamarosan!
    Nagyon tetszett a feji, várom a frisst!
    Puszi
    reni :)

    VálaszTörlés