2011. július 5., kedd

...

Sziasztok! :)
Nos, nem szoktam ilyet de most kivételt teszek és szeretnék reagálni egy-két hozzászólásra. De először is: ne csüggedjetek, ez még mindig egy robsten fanfic, nem lehet mindig csak a nagy boldogságot olvasni. Láthatjátok hogy már én is belefáradtam az írásába, kifogytam az ötletekből, így hát jött a mostani helyzet.

Kitti: Az újabb időugrással kapcsolatban igazad van, kiszámítható vagyok :D

Lav: Köszönöm, hogy őszintén leírtad a véleményed. Viszont szerintem egy történetnek az is lehet a különlegessége, ahogy két ember hosszú idő után újra egymásra talál, talán közben találkoznak másokkal is, de ők akkor is egymáshoz tartoznak. Bár azt ne gondolja senki, hogy minden egy csettintésre jó lesz, mikor Rob és Kris újra találkoznak majd, hiszen ez nem így működik.

Ágika: Ne aggódj, az a dolgom, hogy megoldjam :D

Sajnálom, ha volt aki csalódott, és tudom, hogy ezután a történet egy teljesen más fordulatot vesz, de remélem a legtöbbeteknek így is elnyeri a tetszését. A lényeg még mindig ugyanaz: Robsten ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése