2011. július 21., csütörtök

37. fejezet

Wow, 14 megjegyzés és 117 pipa... :D Köszönöm mindenkinek aki írt :) Itt a következő rész, remélem ez is elnyeri a tetszéseteket. Jó olvasást.
Abellana


(
Kristen)

     
Mielőtt hazaérkeztünk volna Los Angelesbe, Rob megkért, hogy költözzek össze vele. Mivel mindketten elhagytuk azokat, akikkel eddig éltünk, "hajléktalannak" bizonyultunk, de kiderült, hogy Rob fenntartott egy lakást LA-ben, csak eddig nem használta.
      Miután megérkeztünk, az első útunk az anyámhoz vezetett, mivel a Mike-kal való szakításom után hozzávittem a cuccaimat. Amint anyu megpillantott minket Robbal, rögtön elsírta magát, nem is lehetett volna boldogabb, hogy újra együtt vagyunk.
      A barátaink – Nikki-t kivéve, aki még mindig egy másik városban volt munkaügyben – készséggel segítettek a költözésnél, az egész olyan volt, mintha visszarepültem volna éveket az időben. Mind együtt voltunk és ilyen már nagyon rég nem történt. De azért azt is vártam, hogy végre kettesben lehessünk Robbal, úgyhogy egy picit örültem, mikor a többiek hazamentek.
      - Na, mit gondolsz? - kérdezte Rob, miközben körbenézett a szobában, ami egyelőre csak dobozokkal volt tele.
      - Szerintem csodás lesz – feleltem egy boldog mosollyal, Rob pedig közelebb jött és körém fonta a karjait. A szemembe nézve kisimított egy tincset az arcomból, az ajkai körül apró mosoly játszott. A tekintetéből áradtak az érzelmek, szavak nélkül is képes volt elmondani bármit.
      Ajkaival felém közeledett, én pedig örömmel forrtam vele össze egy lágy csókban, ami viszont egyre vágyódóbb és szenvedélyesebb lett. Rob gyengéden fektetett le, majd ő is fölém helyezkedett, de a vágy hevében sikerült felborítanunk egy dobozt. Felnevettem, ahogy meghallottam a csörömpölést, Rob pedig mosolyogva tekintett le rám.
      - Mi az? - kérdeztem még mindig nevetve. Ő csak megrázta a fejét.
      - Hiányzott a nevetésed hangja – felelte. Az arcom megkomolyodott és egy újabb csókot követelve emeltem fel a fejem, amit ő boldogan meg is adott. Nyelvünk szenvedélyes táncot járt, miközben Rob érintései a lehetetlennél is tovább hevítettek.
      Lassan megszabadított a felsőmtől és a melltartómtól, miközben a hasamat és a melleimet alaposan végigpuszilgatta. Miután a nyakamon is végigvezette ajkait, újból egy csókért hajolt fölém. Hosszasan ízlelgettük egymást, de a vágyaink egyre jobban feléledtek.
      Kezeimet levezettem Rob pólójának az aljához, ő pedig készségesen hagyta, hogy áthúzzam a feje fölött, majd újabb mámorító csókot váltottunk. Kezei most a melleimet kényeztették, én pedig belenyögtem nyelveink játékába. Rob elmosolyodott, mikor meghallotta, és kezei máris a nadrágomtól való megszabadításon dolgoztak. Szerencsémre ez elég hamar sikerült is neki, én pedig minél sürgősebben próbáltam viszonozni eme tettét.
      Miután sikeresen megszabadítottuk egymást a ruháktól, visszafeküdve folytattuk szerelmes csókcsatánkat. Rob egyik kezét végigvezette a testemen, míg célt nem ért vágyaim központjánál. Belenyögtem a csókba ahogy megéreztem egyik ujját bennem. Ekkor elhajolt tőlem és a nyakamat kezdte el csókolgatni, én pedig tehetetlenül vonaglottam a kéjtől.
      Rob az arcomat szemlélte miközben elért a gyönyör első hulláma, és szenvedélyes csókért hajolt felém, mikor a légzésem kezdett normálisabb lenni... Szerelmes csókunk közben lassan újra összeolvadt a testünk.
      Kiélveztünk minden egyes pillanatot, hiszen annyi ideig voltunk távol és még csak pár napja kaptuk vissza egymást. Lassú tempóban hajtottuk egymást a vég felé, miközben a lehetetlennél is közelebb voltunk egymáshoz. Rob egyszer csak elhajolt tőlem pár centire, hogy a szemembe nézhessen, majd a fülemhez hajolt és odasúgta:
      - Szeretlek...
      Felnyögtem, az élvezettől és a sejtjeimet átjáró szerelemtől egyaránt.
      - Én is szeretlek – feleltem halkan, majd egy csókkal pecsételtük meg a vallomásainkat, hamarosan pedig mindkettőnket összeölelkezve ért el a mámorító robbanás a testünkben. Nemsokára édes csókok közepette merültünk álomba...
      Ahogy elsétáltam a széksorok között, hogy a helyemre üljek, minden tekintet rám szegeződött. Mintha valami lenéző lett volna a szemükben... mintha mint tudták volna, hogy azt kívánom bár én lennék a menyasszony ma.
      Leültem Ashley mellé aki bátorítóan megszorította a kezemet. Tőlem csak egy szomorú mosoly telt ki, amivel azt hazudtam a világnak, hogy "jól vagyok". A legkevésbé sem voltam jól. Csakis magam elé néztem, nem akartam Őt látni.
      A zene felcsendült, a menyasszony lassan lépkedett ugyanott, ahol az előbb én is. A vendégek felemelkedtek a székükről és nézték, ahogy bevonul. Mosolyogtak, miközben biztosan az járt a fejükben: "milyen gyönyörű".
      Számomra óráknak tűnő másodpercek után csatlakozott az oltárnál álló vőlegényéhez. Mindkettejük arcán mosoly volt, végig egymás szemébe néztek míg a pap beszélt. Végül a vőlegény engedélyt kapott, hogy megcsókolja a menyasszonyt. Lassan felhajtotta a fátylat.
      Megszakadt a szívem, mikor Rob megcsókolta a nőt.
      Zihálva ébredtem fel, az arcomon könnyek folytak végig. Még mindig sötét volt a szobában, az éjszaka közepe lehetett. Hihetetlenül megkönnyebbültem, hogy csak egy álom volt. Pedig annyira átéltem az egészet, valódinak tűnt... És ez nem is csoda, hisz pár napra azt hittem, ez lesz a jövőm.
      Felülve zokogtam, egyszerűen nem tudtam abbahagyni. Egyszer csak egy kéz érintette meg a vállamat.
      - Kris, mi baj van? - kérdezte Rob aggódva, miközben végigsimított az arcomon.
      - Annyira... borzasztó volt – nyögtem ki. - Nagyon... rosszat álmodtam.
      - Megijesztesz Kris, nyugodj meg. Nem lesz semmi baj. Elmeséled?
      - Elvetted őt – zokogtam. - És boldog voltál, engem pedig mindenki utált...
      Rob ekkor maga felé fordította az arcomat, hogy rá nézzek.
      - Ez soha nem fog megtörténni, Kristen. Csak egy álom volt, csakis veled vagyok boldog, és többé eszemben sincs elvenni valaki mást. Szeretlek.
      A szavai teljesen megnyugtattak, és szorosan hozzábújtam, ő pedig a hátamat kezdte el simogatni.
      - Soha többet nem hagylak el – suttogta, én pedig lassan újra elszenderedtem a karjaiban...
      Reggel isteni kávéillatra ébredtem. Magamra kaptam Rob földön heverő ingjét – nehogy már meztelenül mászkáljak – majd kimentem a konyhába. Rob éppen kávét főzött – micsoda meglepetés – és az én pokoli szerencsémre félmeztelen volt. Kihasználtam, hogy még nem hallott meg, és egy ideig izmos hátán legeltettem a szemeim, majd mögé lépkedtem és hátulról átöleltem.
      - Jó reggelt – fordult felém Rob mosolyogva, majd egy csókkal köszöntöttük az új napot.
      - Neked is jó reggelt – mondtam halkan.
      - Terveztél mára valamit? - kérdezte.
      - Háát... arra gondoltam beszélek Nikkivel, úgy tudom ma visszajön, és ő még nem is tudja, hogy mi... de ha neked van valami terved...
      - Nincs – szólt közbe Rob mosolyogva. - Menj csak nyugodtan. Rátok fér egy kis beszélgetés.
      Egy apró csók után indultam is volna felöltözni, de Rob nem engedte el a kezemet és visszahúzott magához.
      - Többet nem engedem, hogy miattam rosszul érezd magad vagy rossz álmaid legyenek – mondta halkan, miközben végig lefelé nézett. Egyik kezem rásimítottam az arcára, hogy rám nézzen.
      - Tudom, hogy többet nem lesz ilyen. Most már tudom, hogy minden rendben lesz. Szeretlek – suttogtam.
      Miután megittuk a kávét, hosszú csókkal elbúcsúztunk, és elindultam Nikkihez. Örültem, hogy végre lesz alkalmunk beszélgetni egy kicsit, hiszen mostanában én a színészkedéssel voltam elfoglalva, ő pedig... mással.
      Vidáman kopogtam be a ház ajtaján, mikor odaértem, de nem Nikki nyitott ajtót. Hanem a kisfia.

11 megjegyzés:

  1. Végre együtt!Annyira természetesen egyszerűen boldogok!Nikki meglepett...lesznek itt még bonyik....Szeretem azt is,amikor a barátaikról írsz...
    csao Dona

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Jó, hogy végre boldogok lehetnek - újra együtt - Rob és Kris.
    Nikkinek kisfia. Mikor szült? Erről nem nagyon olvastam, ha jól emlékszem.
    Miket tervezel még nekik? Várom a folytatást.
    Ágika

    VálaszTörlés
  3. szia !
    örülök ,hogy boldogok nagyon tetszett.
    Nikki vagy valami félreértés vagy szerintem kellan az apa... vagy nem tudom
    majd kiderül mit hozol majd nekünk.:)
    légy jó várom a folytatást:)
    puszi Nóri

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Szegény Kris! Én utálom a rémálmokat. Mindig Freddy Krueger jut róluk az eszembe...:P
    Kíváncsi vagyok, vajon Kris hogy fog reagálni arra, hogy Nikki nem mondta el neki, hogy van egy kisfia. Vagy elmondta, csak én bambúltam el olvasás közben???
    Na mindegy, majd a következő részben kiderűl.
    Siess a kövivel!
    xoxo
    N.

    VálaszTörlés
  5. Tényleg, és ki az apja a gyereknek??? Ugye Kellan? Ugye ők is együtt vannak? pls mondd, hogy igen!!!
    Na mindegy, nem pofázok tovább...

    VálaszTörlés
  6. Nikkinek van gyereke? Lehet hogy Kris sokat dolgozott az 5 év alatt és elfelejtette volna Nikkit?
    Nagyon jó fejezet lett

    VálaszTörlés
  7. Szia!!!
    Nikkinek van egy kisfia??? =O
    Úgy látszik tényleg sok minden történhetett még abban az öt évben!
    Egyébként nagyon tetszett a feji, örültem, mikor Rob és Kris összeköltöztek!
    Várom a folytatást!
    Puszi
    reni :)

    VálaszTörlés
  8. Szia !
    Nagyon jó rész volt:D Nikkinek született egy fia?:O Kristen tudott róla? Örülök hogy Kris és Rob újra együtt vannak :D és össze is költöztek.
    Nagyon várom a folytatást
    Netty

    VálaszTörlés
  9. HALI! Nagyon jó lett! Várom nagyon a kövi fejiket is!!
    CUPCUP

    VálaszTörlés
  10. Nikkinek gyereke van???!!! Ez meglepett! Kiváncsi vagyok hogy mikor kitől hogyan????!!!!
    Nagyon tetszett ez a feji is végre együtt és boldogok! Bár Kris álma egy kicsit nyugtalanított! Remélem nem válik valóra!
    Nagyon várom a kövit!
    Pusz
    Brigi

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Most nagyon megleptél. Nikkinek gyereke van? :O De kitől? És mikor szült egyáltalán?
    Annak viszont nagyon örülök hogy, Rob és Kris megint együtt vannak és boldogok.
    Várom a folytatást!

    VálaszTörlés