2011. július 24., vasárnap

ez meg az...

Először is, elgondolkodtam a dolgokon, és úgy döntöttem, hogy már nem sokáig folytatom a High School Love-t. Hogy ez még öt fejezet, vagy tíz, azt nem tudom de az utolsó fejezet előtt szólni fogok. De már elegem van belőle, hogy ennyi embernek nem tetszik, akkor meg minek folytassam?

Más: az új történetemnél tiszta lappal kezdek, megpróbálok valami újat felmutatni ott. Majd meglátjuk mennyire sikerül, mindenesetre felkerült az első fejezet. Akit érdekel, nézzen be :)

http://twostrangers-rs.blogspot.com/

Abellana

4 megjegyzés:

  1. Szia.
    Na ha arra a két bár lehet csak egy embere gondolsz aki a nem tetsziket pipálja ki, és még arra sincs képe hogy akár névtelemü is de elmondja hogy miért teszi, akkor én az ő véleményükre nem nagyon adnék.
    Amúgy ÉN ORSOLYA aki oda is írja a nevét nagyon szeretem az ősszes töridet és csak azokra az olvasóidra koncentrálj akik ki is fejtik a véleményüket. Legyen jó vagy rossz.
    Puszi Orsi

    VálaszTörlés
  2. Nem csak miattuk van. Én sem vagyok megelégedve a történettel és ezért döntöttem úgy, hogy már csak addig folytatom amíg úgy érzem, hogy van még mit írnom ezekről a szereplőkről ebben a sztoriban. De akik mindig véleményt írnak (mint például te is) azoknak tényleg köszönöm :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Ez nagyon önzőn fog hangzani, de azzal a pár emberrel ne foglalkozz, akik a nem tetsziket jelölik be. Sokkal többen vagyunk mi, akik imádjuk. De a te történeted, a te döntésed.
    Pedig nagyon jó, de tényleg. :)
    Ágika

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Igazából én azt nem értem hogy aki a nem tetsziket jelöli be az miért nem írja le hogy miért nem tetszik neki. mert másképp nem tudsz változtatni azon ami nem tetszik valakinek.
    Nekem nagyon tetszik amit írsz. Szerintem mindig tudsz újat mutatni nekünk ezért is szeretjük a történeteidet. Abban pedig egyetértek veled hogy addig írd ezt a törtit amíg úgy érzed hogy van mit írnod.

    VálaszTörlés